Tuesday, April 13, 2010

Kesian Kesian

Kesian sgt aku tgk blog ni. dah mcm hidup segan mati tak mau je. sape laaa ownernya ni? hep!! biasa tu!

Okay, utk tak buat uols tertunggu2 utk keputusan contest, aku akan umumkan sesuatu. hehe. eh bukan umumkan pemenang okek. den nak umumkan tarikh keputusan akan diumumkan :P eh mcm pelik ayatnye. ah tak kisah la.

dgn ini, tarikh keputusan contest adalah pada selasa depan 20 April dan waktunya maybe tengahari. sori yer kawan2. minggu ni aku nak balek perak. yahoooo makan ketam :D

akan tetapi, adiahnya mungkin akan dikirimkan pada 1 Mei (itu pon kalo post opis bukak la sbb sabtu 1st. bukak ke tutup ha? jawab! jawab!) sbb sabtu lepas 20 April tu aku keje. camnooo den nak pegi pos opis kan? ateee, umah den jauh betul dgn segala kelengkapan pos opis ni. hari keje lagi la! opis tepi hiway mana datang aku nak korek pos opis. jadi mmg aku free hari sabtu je utk pos adiah tu nanti. SABAR yeeee. separuh dari iman tu. hehe :)

okay tutup pasal contest. skg cite pasal ape lak ek? pasal bandung? err soriiiii sgt2. buat masa ni gambar2 kat bandung kena peram dulu sbb aku rasa nak muntah tiap kali tgk gambar2 kat sana. apakah?? haha

abes tu nak cite pasal apa? ermm nak cite pasal kerja? ok fine!!! sgt boring cite pasal keje. tak nak ah.

ok lah tutup cite. lenkali la kite story mory kat sini ek. daaaaa :)

Xoxo;
Ciare =)

1 comment:

  1. Ciare,
    Pegi la makan Shabu-Shabu kalau larat..:)

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha