Wednesday, April 14, 2010

Mak, adik nak cucur udang dan kuah kacang :((

ihsan google
Ya Allah, kuatkan iman hambaMu ini. ada lagi 2 hari nak balek kampung ye ciare, sabarrr sabarrrr. apahal minah ni?? huhu. erm skrg ni, aku betul2 nak makan cucur udang bercicahkan kuah kacang buatan emak :((

Mak, mak tak kesian ke tgk adik. adik nak jgk cucur udang dgn kuah kacang yang mak buat T________T okay cukup2. jgn diseru2. terbatok2 mak aku kat ipoh kang ;p

Zaman dulu2, masa mak sihat, aku sesuka hati je request nak makan itu ini. dan antara peberet aku adalah cucur udang yang dicolek dgn kuah kacang buatan emak T__T uuu sedapnyaaaaa. Aku rasa, paling menggoda jiwa kalo mak masak menu ni utk berbuka pose. aku sanggup tak makan nasik, tolak tepi air tebu dan kuih muih. dan konfem aku bleh hadap 10 keping cucur udang bersama kuah kacang tu. uuu nikmat duniaaaaaaa

Tapi skrg mak tak sehat sgt, agak2 mak nak buat ke menu peberet aku nih ek? hehe. xpe xpe nanti kan aku nak import mak dok umah aku next week, bleh la bodek2 mak. hehe ;p

Napa aku tak buat sendiri? SAJA ;p bila lagi nak merengek2 dgn mak kan. hehe. alaaa walopon menu ni tak susah mana pon (pejam mata bleh siap tau ;p) tapi buatan mak paling ummmppppphhhhh. aku rasa macam bleh di awang awangan bila makan yg mak masak. especially kuah kacang dia. perghhhh merembes ayaq lioq aku :((

okaylah, nak ngadu itu je. bai!

p/s: mungkin akan melepas geram dgn memakan rojak mamak aje. tapi harus la aku mkn cucur dia je. semak samun yg lain tu tak layaaaan :(

p/s/s: komen korg tak bleh dijawab sbb kat opis ni network gilo! bleh approve komen je, bile nak balas komen uols atau komen kat blog org lain kuar error ape jadah ntah. kat umah aku dah malas nak hadap laptop ni. cpt penin. maka MK le yg bermaharajalela. hihi ;p

Xoxo;
Ciare =)

6 comments:

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha