Friday, April 2, 2010

Nak tau ke aku bercuti ke mana aritu?

Nak join contest anjuran puan ciare tak? Meh join ramai2.
The Perfect Vacation Giveaway by Ciare :)

hey! tajuk tak formal langsung. hahaha ;p

Anyway ada yg da dpt teka2 aku bercuti kat mana. ye, negara jiran kite ajeeee. iaitu BANDUNG :) iyaaaaa, aku pegi Bandung JEEEE. nape aku tulih JEEEE?? hah di bawah adalah sebab2nya:

Actually aku ada terkecik ati dgn someone ni. sbb dia kata lebih kurang mcm ni "ko pegi bandung jee??". okay fine. aku pegi Bandung jeeeee. so? apa masalah ko? ada aku guna duit ko? ada aku nyusah kan ko?? *&^%$#@#@# pegi m@mp0$ ok.

ok sessi geram dah abes. hehe.

gambar2 di bandung?? erm aku tak edit lagi sizenya. kalo nak uploag gambo ori mau makan masa 4 hari 5 malam kot. hahaha. ateeee, network pon berong nk wat camne.

kat bandung aku wat ape? harus la shopping. tp tak adalah byk mana pon. gitu2 aje. aku pon tak sehat sgt nak berjimba2 ni. MK la jadi mangsa aku. hehe ;p bese la i kalo tak sehat ngada2 mau lebeh sket. wakakaka :D

jakarta? yes it was on our plan. tp dgn keadaan aku yg weng weng ni terus tak jadi pegi jakarta. plus, anak kawan aku pon mcm asik meragam sbb tak cukup rehat. so we all cancel saje. oh lupa nak ckp, kami bercuti 2 couple. 1 couple lg tu adalah Kak ina, hubby serta 2 anakanda mereka yg adorable :)

keadaan di indonesia? emm cuaca tak panas mcm sini. walopon panas tp tidak terik dan tidak merosakkan kulit. no wonder lah cewek2 di sana putih melepak. cantek2 pulak tu. haih i jeles nyah. makanannya? okay, utk tekak aku yg tiba2 cerewet ni, aku mmg tak boleh makan langsung makanan di sana. hanya makan piza dan wendys. makan nasik hanya 2x je. itu pon berlaukkan sup bontot (sup ekor lah!). waktu2 lain aku hanya mkn yg merepek2 je.

em tu je lah kot. nanti2 la kang ada masa aku kecikkan size pictures k. pastu bleh la upload sekeping dua. heh ;p

until then, adios!!

p/s: mari sedekahkan Alfatihah kpd
Allahyarham Din Beramboi atas pemergianNya
pd jam 12.30 pg tadi.

Xoxo;
Ciare =)

10 comments:

  1. ciare~~ x makan nasi lauk bes2 kat sana~~ oh~~ kejapp, aku emel ko jap eh, nak berborak hehe

    ReplyDelete
  2. besh gilerr sopim kt bandung..cpt2 update k..

    ReplyDelete
  3. ok pe g bandung..rasa gak g oversea w/pon negara jiran je...myb org tu jeles kot...heheeheh...

    ReplyDelete
  4. ntah2 berisi lg kot ciare..tu yg asyik demam tu..gi je check..n lebih hati2 ye..maklumlah baru keguguran..

    ReplyDelete
  5. Wei..kat bandung la best shopping..
    Aku habis banyak gi factory outlet dia..branded plak tuh..(bukan cap Siam)

    ReplyDelete
  6. ciare, ko g x restoren sederhana? kitorg bape kali duk ngulang makan situ sbb lauk2 kt situ ok. tapi xtau la. len org len seleranye.tambah2 org 'tak sehat' ;p

    yg best about bandung ko tgk mcm2 pun berfesyen. budak2 semua pakai skinny jeans. hehe.. dah name pun kota fashion ;p

    jagung 4 rase ade tak ko mkn?

    ReplyDelete
  7. waaa bestnyer gi bandung..bnyk shopping tak ciare??bju2 kebaya ada beli tak?hhihihi..
    cpt2 upload gmbr k..nk tgk~~~

    teringin gak nk gi sana ni..nnt bla tiba time nk gi bleh arr refer ciare ek

    ReplyDelete
  8. Gehgeh...sian dia,sumer tak sedap.....skit je lagi naik ke fasa ok skit..tue...sabor2....

    ReplyDelete
  9. hehehe..i pun penah gi 'bandung jee' jugak..went last year..owhh..so shopping heaven!!balik2 sini memang kering kontang woo poket...

    ReplyDelete
  10. ish2 komen anul tu cam ????tetiba confius kejap..adkah ciare??klu betul bestnyer..
    tu la yg tak sedap badan tu ek

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha