Friday, May 21, 2010

Bercuti hujung minggu . . . . . .

Kali terakhir pergi bercuti adalah hujung Mac yg lepas time pergi bandung. dan besok, aku akan bercuti setelah sekian lama melepek kat umah kerana menjadi tugu negara atau pon patung cendana versi perot bulat. kahkahkah. mana tak nya, aku rasa semenjak duamenjak (paham2 sendiri la ngapa ek) ni aku mmg rasa tak ceria secara fizikalnya. tapi dalamannya aku ceria dan seronok je. huhu. tp keceriaan tu tak bisa dizahirkan kpd bentuk2 fizikal. maka, hasilnya hanya sorg pempuan yg kusut masai T___T

tapi, yeayyy :) rasanya ada perubahan sket lepas aku bleh makan nasik. dan peliknya, berat aku turun 2kg lepas start makan nasik. apekah?? tp xbleh caya gak. alat penimbang aku tu tahap bleh masuk muzium dah. salah agaknya. maybe sbb tak sanggup dah menerima beban pempuan gemuk cam i naik dia tiap2 hari. wuaaaa T_____T

ok jgn sedih2. besok kita pegi bercuti yukkkk ^____^. walopon hanya 2 hari 1 malam, tak kesah lah. layannnnn :) sehat ke tak sehat ke nak pegi jgk. sbb aku dah listkan senarai mengidam yg aku nak dapatkan kat sana. hehe =p sempat lg wat senarai mengidam tu. pukk!! nak pegi mana ek si ciare ni??? surpriseee ;) aku rasa nak beli ole2 utk puteri 7 lar. lama sgt tak jumpa dorg. rindu weh ngn korg semua T_T uuu....bila nak reunion ni....

Erm oleh kerana da lama xde koleksi gamba terbaru, maka bleh la aku berposing2 sakann. yeayy ;)

Xoxo;
Ciare =)

2 comments:

  1. jgn lupa oleh untuk emi jugak..puteri ke8...ekeke... dan yg penting tunjukkan aksi gambar anda bersama perut muncit itew....mau tgok

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha