Wednesday, May 19, 2010

Better

Yup. I am in better condition. alhamdulillah. tapi terlalu awal utk nyatakan aku dah better. ntah2 arini je OK besok KO balek. wallahualam.

apa2pon aku bersyukur akhirnya harini aku kembali berselera makan nasik. setelah sekian lama aku tak mau menelan nasi. ia satu kelegaan. percayalah. at least dapat la si kecik ni makan byk sket. ni tak, dah la tak mkn nasik dan makan ntah apa2. pastu senang pulak membuang and muntah. apeeee je yg tinggal utk si kecik ni. so arini aku lega sket. dah 2x makan nasik tau. tp of kos dlm kuantiti sikit. dalam 1/4 pinggan aje. yg penting selera :) so total 2x makan adalah 1/2 pinggan. hehe. itu pon rasa puas gileeeee =p

ok lupakan tentang kisah better. mari renung2kan. di saat kita bergembira, bersyukur dgn rezeki, menikmati hidup dgn tenang . . . . . rupa2nya ada insan yg sedang dilanda dugaan. baru kejap tadi aku masuk FB. dah lama jgk xmasuk FB since jumaat lepas rasanya. yeke? huhu.

tiba2 aku mendapat perkabaran sedih. one of my good friend telah mendapat leukimia dan sedang menerima rawatan. AMI namanya. dulu masa matrik duduk sebilik dgn dia. and we're sharing our birthdate!! sgt tak sangka. dia adalah insan pertama yg aku jumpe mempunyai tarikh lahir yg sama mcm i =p we are twins, kan ami :) dan rumah kami pon hanya dipisahi oleh sebatang sungai. ami, baru aje melangsungkan wedding dia in last april. pengantin baru sgt2 lagi.

takpe Ami, Allah beri u dugaan bila u ada insan yg u sayang di samping u. I know u and ur hubby sgt2 tabah mengharungi dugaan ini. lalui lah rawatan, kimo dan lain2 dgn penuh smgt. bila ada semangat, insyaAllah penyakit pon tak berani nak kacau :) I'll pray that you will get well soon my dear. kwn2 yg membaca, sila doakan Ami yer. I love my twin so much :')

Xoxo;
Ciare =)

2 comments:

  1. betul tu ciare..masa mula2 selera dah pulih rasa cam happy sangat sebab dah boleh bagi baby makan banyak sket..before that, masa tengah x selera, asyek muntah2, risau sangat takut baby x cukup makan..hehhe

    moga ami cepat sembuh..amin..

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha