Monday, May 10, 2010

mak oh mak

Amboi2. semua org dok cerita bagaimana hari ibu mereka semalam. well, aku taknak ketinggalan. heh =p eventho tak semeriah mana pon, tapi i still want to do something for my mum :)

Tak ada special mana pon. kalo penyanyi atilia (aku tonton dalam Nona smlm. well, my mom's fav tv show tu) bawak mak dia ke restoran mewah, spa, salon etc . . . . . aku idak le sampai mcm tu. i myself pon xde wat camtu utk diri sendiri. hah ;p

so what i did yesterday? tengahari, aku cuma masakkan spagetti utk mak. mak sgt suka mkn spagetti :) ni kakak aku le yg ajar dia ni. haha. ateeee, nak masak lain2 dgn kondisi aku skrg adalah tak mampu. bkn tak mampu dr segi tenaga, tapi dari segi kesensitivian hidung aku ni haaa. mujur menumis bhn2 spagetti bleh sbb tumis dgn planta. wangi baunya :)

jadi, pas masak, kaum2 ibu dan bakal ibu melantak spageti dgn jayanya. ahahaha. kaum bakal bapak? dia sedap2 pegi mkn nasik minyak umah kawan dia. bkn nak bawak aku!! T___T. eh takkk ;p MK xdenye nak wat aku camtu. aku yg xnak pegi sbb aku takot aku termuntah time bgambar atas pelamin org tu kang camneee??? maluuu lapanblas keturunan tau. hakhak ;)

so dah petangnya tu, after tgk nona, we all pegi shoppingggg ^__^. ni pon aktiviti merisaukan jgk. actually g giant je. tp andai kata la aku termuntah dlm giant, adakah aku kena lap sendiri? hakhak. alhamdulillah baby tak buat hal masa mak bapak ngn opah dia shopping. haih suke shopping ke anak aku ni. adakah anda girl wahai si kecik? hihi. mak mu dah terteleng2 tgk baju baby pink smlm. bakal bapak baby dok jeling dr jauh. haha

jadi pas belanja mak shopping2 terus balek. lepas tu, dapat pulak satu invitation mkn2 kelab ibu mengandung. hehe. mmg rezeki hari ibu pulak. ade laaa insan setaman dgn aku tu mengidam ikan terubuk bakar. husbandnya mmg suke masak2 ni, apa lg? BBQ la. yahoooooo :D bakar punye bakar dah gelap baru api nak nyala. wattaa?? anak aku lapo dah ni. hahaha. tungg tangg tungg tangg kul 9 pm baru makan. perghhh mensentap jiwa weh mkn terubuk bakar. itu je aku hadap sampai sudah. alhamdulillah. rezeki hari ibu :)

selamat hari ibu mak! taun depan kita celeb sama2 ;)

Xoxo;
Ciare =)

9 comments:

  1. adeehh.. walaupun ikan terubuk itu sedap.. akan tetapi buat masa ini.. tekak saya tidak kawan dengan semua ikan2 kecuali ikan bilis sahaja... sekian.. huwaaaaaaaaaaa... bila nak makan sedap ni... adehhh....

    ReplyDelete
  2. ehmmm...dah lama xmkn terubuk bakar....xterlambat nak ucapankan selamat hari ibu.

    jadi sy nak hadiahkan award ini utk awak....sila ambik di http://dqaseh2u.blogspot.com/2010/05/tak-percaya-dapat-award.html

    ReplyDelete
  3. ehmmm...dah lama xmkn terubuk bakar....xterlambat nak ucapankan selamat hari ibu.

    jadi sy nak hadiahkan award ini utk awak....sila ambik di http://dqaseh2u.blogspot.com/2010/05/tak-percaya-dapat-award.html

    ReplyDelete
  4. selamat hari ibu pada mak ci-are. ;p pasni ci-are pulak celebrate utk diri sendiri, hehe

    ReplyDelete
  5. ciare knp nuffnang org iklan dia tak leh copy ei??? ade error la plak... huhuuu..

    ReplyDelete
  6. Ida bkn selalu mak dtg umah.saje nak wat dia happy.since xsihat ni xde bwk dia jln2 pon.hukhuk

    ann ikan bilis pon sedap ann, ltk blackpepper n kicap pastu mkn dgn nasi bubur panas2. masyaAllah sedapnye :D

    qaseh slmt hari ibu jgk :) oh dpt award? ok nti saye amek. TQ

    kaklong hehe yeayy tahun dpn leh celeb hari ibu. kaklong da merasa dah ;)

    zam erm error kat mana tu? masa tambah coding dlm edit hmtl ke?

    ReplyDelete
  7. alahaii..suke sokka jek mak cia. psssttt yang, aku lagiiikkk lak ketinggalan taw. pasalnya lom celebrate lg arr. postpone ke ujung bulan. sengkek maaa..haha.

    aritu just wish sajork :)

    ReplyDelete
  8. a'ah.. dia ckp ade error mase nak save template tu... tp ciare nampak ei iklan zam...??

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha