Sunday, June 27, 2010

Ahad sudah mali

Means? another nasik minyak. kehkehkeh. smalam dah mentekedarah kat kenduri rossa (sebelah hubby dia Idzuan, kawan aku jgk. hihi), tambah nasi i tell youuuu. hak hak. i know know ramai yg marah kalo dgr ni. ate nak wat camne? lauk sedap beno. ade sambal tumiss petai ikan bilis. pffffffff nikmat. tq rossa and izduan kerna meninvite guwe. hihi. harap korg ingat amek adiah aku kat celah pagar sbb aku lupa nak bwk ke dewan (-_-"). nak gambar? blom transfer lg noks. apepon, rossa is gorgeous dan idzuan adalah gagah mcm laksamana hang tuah ;) sepadan uols. hihi

today? kakshima's wedding somewhere in beranang (aku xtau tempat ni kt mn. sumpah. naseb ade konvoi dgn savvy's club. heh). btw, kakshima adalah insan bertanggungjawab yg kenen2kan aku dgn MK dulu. mmg bagus instinct dia ni. 1st time dia jumpa aku dia tau aku calon bini MK. kahkah. apepon, semuanya atas kehendak Allah swt :)

ptg pulak, akan pegi ke birthday party Adam (ja and shah's son). yeayy adam turns 1 year old this year, hehe. bestnyaaa ada anak kan. bleh wat besday party. taun depan aku bleh tlg tiup lilin kek anak aku. kahkahkah. wahhh mak yg over nyah ;p

oklah, sori xdok gamba. nanti ar aku upload ek :) daaaaa, have a great sunday yukkk

p/s: arini buat bfast nasi goreng utk suami. mkn sama2. wuaahh bestnya kalo dpt bfast ari2 mcm ni ^_^

Xoxo;
Ciare =)

6 comments:

  1. awalnya brekfast!

    aku baru bangun ni. (bangun2 menuju ke laptop dlu. hehe)

    ReplyDelete
  2. hehe.well, cuti2 mcm ni la perlu dihargai.udah la dia keje 6 hari smggu.hukhuk.nti ko kawen rajen2 mcm aku yer.kahkahkah terpuji angkat bakul sndiri lak

    ReplyDelete
  3. rose: sama2..mesti la dtg utk menyaksikan hari bhgia uols :)

    deena: time weekend ni la nak jd mithali sket.hari lain semua dia yg bangun dulu.hakhak

    ReplyDelete
  4. yeah kenduri yang ala-ala sure heboh!ahaha

    yani pon ade di tempat kejadian di mana kamu bakal dikeneng2 kan...masa tu mcm pelik..ape pulak kak shima ni..sekali memang menjadi lor

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha