Wednesday, June 30, 2010

FreshLook * 1 day trial lenses promotion*

Akibat gatal2 tangan maka sampai la 1 day trial pack ni 2 minggu kemudian. aritu kan kecoh2 ramai bloggers request ni, aku pon sibuk2 la apply jgk. skali dpt dowh. haha. sbb time tu promo lg sehari nak abes, aku ingatkan tak dpt dah. sekali dpt jugak. layan jelah



heh siap dpt 30% purchase kalo nak beli. hmm, bleh la aku beli nanti. masalahnye gua mcm tak rajen lar nak pakai lenses skrg ni. dulu rajen ar. hakhak.

yg pastinya aku apply yg plano 0 punye. atee, teman idak rabun. gedix2 saje mau berkaler2 mata. tak silap aku amek kaler grey atau purple. dok ingat. nanti aku try pakai dulu. hihi. tp expirednya lambat lg. malas la nak try skrg. simpan wat pekasam dulu. heh ;p

kesimpulannye pasni kalo ada apa2 promo FREE TRIAL kat website, bleh laaa rajen2 apply. hehe. saje cuba apa salahnya ;)

p/s: tp rasa mcm sayang nak pakai sbb 1 day trial aje. kalo 1 month ke sedap sket. hehe. minggu lepas da dpt mende ni, br teringat nak blog kan. so korg camne? ada apply jgk ke? ok x pakai ni?

Xoxo;
Ciare =)

2 comments:

  1. wahhh bestnya.. tapi jahat bg yg 1 day trial jer hik hik..
    ni pon tgh nak bli contact lens gak nie.. dulu memang pki fresh look yg green punya tp skrg dh pakai yg natural.. tgkla cmner he he he

    ReplyDelete
  2. i x penah try pakai lense..teringin gak nak bergedix ngan mata biru kottt..huuhuhu

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha