Friday, June 25, 2010

Hard to describe . . . .

Perhatian: ini coretan manis ibu mengandung. huhu. maybe tak sesuai utk bacaan umum. tp nak baca baca je lahhh. aku takot uols arr borinkk tahap gaban nanti. ekekekeke.

Sesungguhnya, malam td adalah hari paling menggembirakan sbb aku telah merasakan pergerakan terkuat si kecik takat ini. hihi. tak tau la tendangan ke sepakan ke sikuan ke....yg penting aku rasa pergerakan hebat. hihi. ate nak wat camne, maknye kulit maha tebal. kompom susah sket mau rasaaa ~,~

Before this aku ada rasa jgk. tp bila letak tangan kat perot tak rasa apa2 pon. bila aku tgh tak pegang perot rasa gelombang lak. hihi. so mcm tak tau la sungguh ke itu movements si cinonet tu? haha. tapi malam tadi, CONFIRM :)

Kebetulan time tgk tv aku letak tgn atas perot. sambil2 berFB. hihi. skali rasa ada something moving inside me!! i am 100% sure. uuuu terharunyaaa. tetiba rasa nak nanges T_T terharunyeee sgt2. maybe dia dah makin besar tu. kalo ikot pregnancy ticker aku tu, dah masuk bulan ke 5. mcm pelik je. dia wat perkiraan mcm mana ntah. kalo ikotkan baru 18 weeks. so 4 bln setongah la kan? ahh belasah jelah ;p

Em xsabar nak jumpe baby ujung bulan ni/awal bulan nanti. hehe. rindunyaaaa kat insan kecil dalam rahim aku ni. isk. mmg naluri keibuan tu membuak2 betul rasanya. kalo dulu, aku ni bukan la kategori pencinta budak atau baby. anak bongsu katakan. tp lepas menyaksikan sendiri anak2 sedara aku tu membesar dr baby and now rasa sendiri ada insan lain dalam rahim aku, rasa sgt2 perubahan diri ni. hmm....oh i want to cry ~.~ ish emo btol minah ni =p

ok lah sekian saje. nak pegi lunch holiowwww. nak mkn byk2. hikhik

Xoxo;
Ciare =)

5 comments:

  1. swonok bace konye cite nieh... hehehe... tak sabar dah aku nak rase bende yg ko rase tu... tp aku baru 14minggu ..huhuhu

    ReplyDelete
  2. hik3 lya mude lg , bce sebagai pengetahuan . moge baby senantiasa sehat =)

    ReplyDelete
  3. hmm..mmg suatu pengalamn yg xdpt dilupakan bg seorg yg bergelar ibu...istimewanya menjadi Ibu

    ReplyDelete
  4. Sue: haaa nanti2 dpt la rasa tuu...14 mggu mmg xrasa lg..hihi.tp skg pon bkn slalu rs.kdg2 hmpir x perasan sbb mild sgt

    Azaliah: hehe xpe.blaja2 dulu.hikhik.btw, TQ =)

    Qaseh: kan kan kan.tak sangka ia sgt menakjubkan :)

    ReplyDelete
  5. aritu nak pegang perot ciare..tp sogan..ahhaha

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha