Wednesday, June 16, 2010

Jokes of the day

Sebelum itu, kpd semua NURUL di luar sana, saya mintak maap. saye tak bersalah langsung dalam hal ini. Sila salahkan search engine google yg memberi output blog saya ketika membuat carian :'( eceh skema pulak ayat i =p

anyway, sgt takde keje okey org yg buat keje ni? perlu ke nak google ketiak org?? (-_-")

Xoxo;
Ciare =)

6 comments:

  1. Kah3..walaupun aku tak kenal sape nurul...

    ReplyDelete
  2. haha...pa ke halnya nk search bnda alah 2..sgt2 x ptut..keh3

    ReplyDelete
  3. ciare..opismate aku pelik tgok aku aku t'gelak kuat ms baca entry ko tu.sape la yg google tu..huhuhu

    ReplyDelete
  4. xde mende lain ke dia nak cari..senget tol orang tuh..

    ReplyDelete
  5. nama saya bukan nurul..
    ketiak nurul siapa lah yg dimaksudkan tu..
    hehhehhe...

    ReplyDelete
  6. nama saya bukan nurul..
    ketiak nurul siapa lah yg dimaksudkan tu..
    hehhehhe...

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha