Friday, June 18, 2010

Makan Free ;)

Sempena arini aku menjadi Trainer utk 2 sistem yg dah aku buat, so ada la makan2 best sket. dah mcm jamuan hari raya aku tgk. haha. apepon makanan adelah terbaekkk dan menu2nya aku yg request. hehe. sangatttt heaven i tell you =) bese la, tekak mak buyong perlu diutamakan =p

menu pagi: nasi impit, kuah kacang, kuah lemak lontong, sardin roll, kuih suji (yg ni kak ina yg request), teh tarik

menu lunch: nasi ayam, air tembikai, buah buahan

menu petang: bubur kacang durian, kuih cara manis, ketupat pusing (ni matul yg request), milo panas

yeayyy seronoknyaaaa. senyum memanjang aku jadi trainer. sbb dalam otak pikir makan, makan, makan. hikhik. xpe xpe berat aku masih sama. tak naik berat apa2 lg. baby makan banyak2 yer. eh tak tak, baby makan sikit2 je tau. hihi. nanti beso kang byk pulak org komplen ~.~

p/s: sorry no pictures. tiap kali nampak mknn terus lupa nak snap2 gambo. hikhik

Xoxo;
Ciare =)

3 comments:

  1. mmg yg terbaik punya....hmm kenyang la baby dlm perut tu

    ReplyDelete
  2. deena: mknn tu perangsang nak wat keje..agagagag :P

    qaseh: kenyangg hati senang :)

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha