Monday, June 21, 2010

makeup?

Haih makeup makeup. sigh (~.~). actually aku nak melancarkan website makeup2 aku tu sbb rasa mcm dah ready utk menjadi jurusolek. brg2 pon dah hampir lengkap sgt2 dah. cuma makeup box tak beli lg. hihi.

tapi....

tapi . . . .


tapi .... .... ....

emm emm, nape rasa lemau ni T_T rasa mcm aura tu xdtg lg... rasa mcm tak berapa excited... rasa mcm serba tak kena lah... adekah ini simptoms pembawakan budak? sbb aku nak pegi calit eyeshadow pon bukan main rasa malas lg. haha.


tapi, kalo tak start skrg bile?? nanti dah beranak nak setle down dgn baby lagi, rumahtangga lagi..ade masa ke aku nak makeup2? nampaknye encek MK kena jadi MR MAMA time aku jadi partimer jurusolek. hikhik. mcm comel je MK jadi babysitter. lalalala (~_~)


bbrp job daripada few friends yg percayakan bakat aku terpaksa ditolak baik2. ade jugak yg mesej kat FB nak aku makeup sampai ke Pahang. adehh ~~ lemah lutut dgrnye. Dgn keadaan aku skrg ni, sgt lah x mampu rasanya.


ade kah belum rezeki aku dlm bidang ini? hmm, kryolan tu tak berkulat kan kalo lama tak pakai? haha. riso lak ;p erm xpe lah, aku cuma pandang dari sudut positif aje. mungkin Allah nak sampaikan kat aku, terima Rezeki satu demi satu. buat masa ni mungkin aku kena fokus kat kesihatan diri dan bayi aku. InsyaAllah 1 hari nanti aku pasti akan teruskan jugak bidang solek solek ni. its totally my passion!!

Xoxo;
Ciare =)

4 comments:

  1. Insya Allah ada rezeki nyer.jgn risau..

    ReplyDelete
  2. bestnyer kalo i was blessed with that talent..i nih, walaupun my mum is mak andam, i dah bajar ngan dia pun, still macam hampehs gak hasilnyer..huhu

    ReplyDelete
  3. mekap kat trg ade beran??ahahah pegi x wedding kak shima?yani pegi tao nanti..

    ReplyDelete
  4. kak ina: cant wait!! :)

    deena: serius ur mom is mak andam? wuahhh jelesnyeeee..kalo kite dah tuntut ilmu abes abesan :P

    yani: adeh jauhnye ke trgnu. silap2 time yani naik pelamin kite berpantang (-_-") yeayyyy pegi pegi!! belah kakshima pegi belah wan pon pegi jugak..teeheee =p

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha