Thursday, June 10, 2010

Permulaan hari yg baik ^.^

Kenapa? What happengg?(sorry aku mmg suke tambah G nak bg slang ganu sket. kateee menantu org ganu. wakakaka =p) Keranaaaaaa, harini I ada driver anta g keje dan ambek balek keje karang. teeeheeee :p ceh, itu pon nak kecoh. well, saye mmg suke buat propaganda =p

Bukan apeee, aku selalu jeles kalo tgk isteri2 yg dihantar dan dijemput oleh suami mereka. dalam kete, kalo jem pon tetaaaaap bahagia. bleh gurau2 bleh manja2, bleh buat perkara &*^$#@ ok abaikan. kahkahkah =p Soooooo arini aku merasa laaa kena anta and kena jemput. lalalaaa ~~~ bg laaa i nak feeling lebih sket. huhu

Actually MK mc arini. tapi aku mmg kejam sket, pantang dia cuti mc ke, kalo selangor cuti KL keje ke, aku akan buat dia TERpaksa hantar aku g opis. wakakaka. tapi dia rela je. mula2 mcm terpaksa tp lama2 rela. dia pon penah ckp, 'kalo tempat keje kita sehaluan mesti bestkan. bleh anta amek u tiap hari'......tapi hanya berangan jela kan. aku kena cari keje kat PJ le kalo nak g balek keje sama2 dia. hukhuk. tak koser mak nak tuka keje. I love my job :) dan dia lak, konfem susah nak transfer2 ni. soo, kita redha jelah ye. pegi keje asing2. sorang jalan kiri, sorg jalan kanan. sedih T___T

Ok itu aje repekan saye di pagi ni. buat keje buat keje!! =)

Xoxo;
Ciare =)

1 comment:

  1. hai..xkan hari ini je yg baik kot..mcm mana hari sebelumnya..

    kalo rajin jwp la tag qaseh nnt
    http://dqaseh2u.blogspot.com/2010/06/demam-bola-sudah-melanda-seluruh.html#comments

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha