Wednesday, June 23, 2010

Perutku Bulak Gete =p

Tiap kali dia usap perot aku, dia cakap "eeee bulak gete laa baby ni". ciss ajar anak kite ckp ganu yerr?? xpe xpe aku ajar dia slang perak nanti. hihi. tapi anak aku mcm suka plak mkn bercicah budu ni. abesss arrrr jadi mat/mek ganu kiteee =p

oh berbalik kpd dialog di atas, ia bermaksud "eee bulat sgt laa baby ni". haa bih kurg gitu leee. hikhik. bila dia ckp camtu aku balas ler, "mesti la bulat. xkan 4 segi pulak. i bukan mngandungkan sponge bob squarepant"..huhu

mempersembahkan......si bulak gete =p

cukup bulat kah? tak cukup? nah lagi 1 ;p

tada !! hye auntie2...saya dah besar dahh...hihihi

sekian saje buat kali ini. hihi

p/s: cara nak sebut gete tu adalah mcm ge dalam GElek dan te dalam TEmpe. hihi

Xoxo;
Ciare =)

10 comments:

  1. hehe,
    xpe la bulat gete pun janji comey lote..
    :p

    ReplyDelete
  2. hihi..comel la perut..;)
    nanti dia akan semakin membesar dan lagi dan lagi..pastu tendang2..lagi excited..;)

    ReplyDelete
  3. wwaahhhh
    perut dia dah besar..comel je

    ReplyDelete
  4. beshnyaaa ade peyut. suka tgk peyut ibu mengandung. hihi.

    ReplyDelete
  5. orang kata kalo perut bulat, baby girl..argghhhh...JELEESSSS!!!

    ReplyDelete
  6. muahaha bulat gete...

    macam kenal je baju itu

    ReplyDelete
  7. nanonano: comeykaaa? ni br separuh pjalanan. nti dah 9 months lebih xtou la camne..hihi

    noryanti: eeee xsbrnyee nak rasa baby kick2 yg jelas..skg ni mild2 je..kdg2 xprasan pon

    N: nti ur turn lak ;p

    Dayu: haha besar bkn? kena tukar 1 wardrobe

    muni: best kan? tp kalo dah beranak still gini camne? org tgk pon nyampah.hiks

    deena: yeayy..bestnya :) hehe..xkisah pon memana

    yani: hoho tau xpe...baju yg yani jual la ni =p

    ReplyDelete
  8. suke tengok perut yg comel itu...

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha