Wednesday, June 9, 2010

Tak ingat penah baca buku lagenda budak setan ke tidak

Erm erm...serius la aku tak ingat. cuma seingat aku, dulu2 aku suke baca novel. kat skolah ada bas perpustakaan bergerak dtg. berebut2 nak pinjam buku. sampai naik lunyai kulit buku bila berebut. haha. pinjam buku pelajaran? mm mcm tak penah. hihi. alaa zaman nak amek PMR semuanya dalam buku teks. no need resources lain dah. kalo ko khatam and paham semua insyaAllah straight A. aku idak le straight A. bengkok2 sket. kahkah +__+

Ok berbalek pada novel yg pemes by ahadiat akashah (camni kaaa eja nama dia?=p) kononnya lagenda budak setan tu la ek? aku ni baca semua novel mamat ni tulis tp sumpah aku tak ingat dah satu tajuk buku dia pon. apetah lg nak ingat plot2 ceritanya dan jugak wataknya. huhu. kesimpulannya. kalo ku tgk cite ni kat wayang, konfem aku tak tau ia adaptasi dari novel. hukhuk ;n

erm, tp aku seronok baca movie review yg dibuat oleh bloggers. hihi. macam2 adaaa. ada yg maki hamun tak puas hati, ada yg takde apa2 perasaan, ada yg nangis2, mcm2 adalah. tp yg paling byk aku tgk adalah maki hamun tu lah. lawak betol =p

tapi kan, nape la bukan kabir bakhtiar je yg buat cite ni ek? mesti sodap :D

Xoxo;
Ciare =)

2 comments:

  1. HAHAHA..i penah baca buku ni..n bagi i bukunya memang ta best..movieya,lagi la ta besh..entah la..tak kena dengan selera kot..huhuhu

    ReplyDelete
  2. macam penah baca buku itu.tapi cam xde nafsu jek nak tengok muvee nyer..tengok karate kid lagi best kot..

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha