Monday, July 12, 2010

Mahu tapi malu

Aku ada jumpa 1 contest tu. contest mata cantik menawan kot tajuknye. lebih kurang begitu la kot. tapi malu laaa nak masuk contest T_T rasa mcm da tak seswai kot nak join2 contest semenjak berstatus bakal ibu ni wuaaa :(( tapi aku suke sgt dgn hadiah yg diberi. woo woo woo. tapi kalo masuk pon dpt ke menang?? nanti kalo kalah dah la termalu sbb mempertaruhkan gambar mata TAK MENAWAN woo woo woo :((

nanti kalo upload gamba utk masuk contest pon mesti kena kutuk kan sbb gambar i gedix konon2 mata bulat tp sebenarnya mata i sepet je :(( ilusi mata bolat tu pon sbb eyeliner jerrrr. huu huuu. kalo taknak masuk contest tapi nak adiah boleh taaakkk?? PANGGGGGGG ~~~~

PENGSAN!

Xoxo;
Ciare =)

7 comments:

  1. ha ha.. rs cam tau jer..
    masuk jer yang.. kita pon join gak walo mata tak menawan :)

    ReplyDelete
  2. mata sepet pun menawan jugak aperr..kalo bolat cam mata i neh, nanti silap2 bertukar ngan mata jembalang tanah pulak..hikhik

    ReplyDelete
  3. Salam. i'm ur silent readers. nice blog. suka sangat dengan entry ciare. lebih2 entry resipi. hehehe. anyway, masuk sajalah contest tu. menang kalah belakang cerita. mana tahu rezeki baby kan?

    ReplyDelete
  4. lor ape ade dengan alasan sebagai bakal ibu...bukan kah itu penambah seri..

    masuk je..lagipon xsemestinya mata bundar itu menawan kan?

    ReplyDelete
  5. malu malu tapi ahu ye pn ciare.. :P.kalau dah mahu teruskan aje :)

    ReplyDelete
  6. OK semua. atas sokongan kamu kamu semua saya udah ngejoin :) hihi. tak kesah le menang ke kalah. tak rugi apa2pon. bukan kena byr pon masuk contest. hihi

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha