Thursday, August 12, 2010

Adiahnya adalah.......

Tada! hehe. i likeeeee the gift so much tawww. woo woo best best sgt2. i likeeeeeee. jom intai apa dia gift dari CPM. eh sapa xtau cite sile rujuk entry lepas k. mls nak ulang2 ;p

teng! comei ok kotak dia. serbaguna ni. bleh taruk keronsang and material2 lain. hikhik. aku mmg suke kmpul kotak2 comel ni.

tuut tuuuuttt. tu dia!!! MARY KAY tau MARY KAY!! :D (aku ni bkn branded type punye org. so jakun sket. hahaha ~) wuahhh bestnyaaa dpt alat mekap. aku suke! tak kisah apa skali pon janji ade kaitan dgn mekap harus i suke tawww :p

zoom sket. sket jeee. kang kome nak. xbleh xbleh :p so agak2 apa dia? wink wink ;)

x lain dan tak bukan ia adalaaaahhhh.......eyeliner! (sori kualiti gambo cam harem sket T_T ) yeayy. i likeeee. aku dah cuba kat tgn aku, mmg serius best dan waterproof gile gile ok nyah. eeee tak sabo nak pakai time jln2 dgn suami weekend ni. hakhak. kompom meletops. hehe.

tapi kan kan kan. rasa sayang laaaa nak pakaai. MARY KAY tuuu. ish sayangnyeeeee. tp x bleh kena pkai jgk. sbb da janji dgn CPM nak wat testimonial time pakai. hiks ;) ish patot la dia mekap mata sgt gojes kaan. rupanya dia pakai eyeliner bkualiti. hihi. aku lepas eyeliner MAC abes, terus beli cap ayam je. save maaa. hikhik. tp hasilnya harus la ke laut kan woo woo T_T

last but not least, THANKS CPM!! :D

p/s: susah gile nak bgn pg td. MK (ni MK iaitu laki aku bkn Mary Kay. hakhak) kena urut2 blkg dulu pastu sampai bertarik2 nak bgn. haih. saboo sabooo

2 comments:

  1. Barang Mary Kay memang best2. tapi agak mahal la. Untuk orang yang sederhana macam i ni, memang agak kurang mampu la.

    Dah pernah pergi class beauty make over dia. Semua produk dia kasi cuba secara free. HeHeHe. Tapi dia ajar just basic saja. More untuk jual produk la. Tapi memang bagus barang dia.

    ReplyDelete
  2. eyeliner jer... kasi la lipstick barang 2, 3 ... isk isk... (bestnya dpt eyeliner)

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha