Thursday, August 26, 2010

blog korg ni kenapa?


apasal la banyak sgt belog yg menjadi begini harini hah? tension haku. seram pon ade. nak masuk belog korg lain pon dah mcm takot2. huu huu. adelah dlm 5-6 belog yg jadik mcm ni. ke belog aku pon jadik camni gak? kalo YE, sila inform eh.

7 comments:

  1. sebab dorang letak banner gengblogger tu kat blog dorang...

    ReplyDelete
  2. proglem sane je kot?
    sbb sni xde pe2 mslh pun msk mane2 blog =)

    ReplyDelete
  3. smlm cuba masuk gengblogger jd gitu..agaknya sbb ada banner gengbloggerlah kot..

    ReplyDelete
  4. kak aziyana lagila, xdpt baca blog terus g ke myjodoh dot com. blog sue sihat tak ciare? ke berpenyakit yg sama?

    ReplyDelete
  5. la sebab GB ke??
    ptt la blog kite pun cm tu gak..
    nak buang la..

    ReplyDelete
  6. ada gak blogger bg tau pasal ni masa nak masuk blog sy. ada yg cakap pasal gengblogger.

    ReplyDelete
  7. a'ah la nk msuk blog sendiri pun ade cmtu..sbb ade banner2 tertentu..

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha