Wednesday, August 18, 2010

Eyeliner Mary Kay =)

merujuk ENTRY INI, maka akhirnya aku telah merasmikan Mary Kay Eyeliner ini. hehe lalalalala ~~~ syiokkk abessss :')

ok fine i know hidung i besoooo. woo woo sila lah abaikan apa2 yg patot. fokus tang eyeliner kat mata je okaay. hikhik. amacam?? mengancam x? :')

p/s: ini scheduled entry.

7 comments:

  1. cantikla..dia liquid ke pencil ciare?
    pandaila ciare pakai..ajarla cmner nak wat winged camtu :)

    ReplyDelete
  2. wahaha....

    u jd agen marykay ke skrg ni ciare? or baru test product die?
    i pun teringin nak try tp blm try smpi sudah. padahal da penah ade org promote b4 this.

    ReplyDelete
  3. wow cantiknye...! eee rasa nk beli lahh..

    meh2 jwb lagi tekateki, akak dh bg klue skit ;)

    ReplyDelete
  4. chantek2..melentik lagi tu kat ujung..i like!!

    ReplyDelete
  5. babe, is it liquid eyeliner?
    lawaaaaaaa :)

    ReplyDelete
  6. uuuu cantik sangat... i dah la sangat suka dengan eyeliner nih, rasa macam nak cilok jugaklah satu.

    ReplyDelete
  7. ana: pencil.tp dia mmg melekat abes la.xde comot2.eh tang ujung tu main tarik2 jeee.hehe.kena wat tutorial ke ni :p

    mommy.aisy: bukan ejen :p ni adiah sbb menang contest aritu.hikhik.mmg best tau.try lah :)

    marina: beli jgn x beli kak :D

    deena: lentik2 gedix tu.haha

    cc: xlah, pencil eyeliner je ni :)

    teja: tu la, syiok abes ni :)

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha