Friday, August 27, 2010

mimpi pasal baby

Assalamualaikum sayang2 semua. cewah =p

Erm arinikan cuti kan..so apa lg, pas subuh tido la sampai matahari mencanak naik atas bumbung kan. hehe. toksah imagine la kul bape haku bgn. tp MK bgn awal. bese la dia dok merepair baby dia kat luar nun. tuka brek la ape lah. tp bagus lah jimaaat takyah g sebis kete kat luor. hihi

aku yg kt dalam umah ni syiokkk je mimpi. hehe. arini mimpi pasal baby. mimpi tu pon clearrrr sgt2. sampai skrg aku ingat sebijik2. hihi. mimpi beranak pon hade. beranak normal la dlm mimpi tu. oleh kerana mimpi, so xde la rasa sakit. hikhik

tapi yg sedihnya baby tak nak susu badan tau. huhu. ni mesti pengaruh sbb terlalu byk google pasal breastfeeding and EBM tu. hahaha. pas2 melarat2 la mimpi tu sampai pegi shopping complex beli pump susu la hape. mcm2 jenama masuk mimpi. hihi. tp mcm xlogik. xkan aku pegi shopping sendiri pas beranak? ish ish.

pastu yg lawaknye, ramai pulak blogger2 yg beranak masuk mimpi aku tu. gile toi. pdahal xnah jumpa pon. dok mimpi2 dorg bg nasihat pung pang pung pang pd aku. bla bla bla. tu blom lg masuk bab penjagaan baby. dlm mimpi tu aku kekooook sgt dgn baby tu. aku mcm x reti nak pegang dia. pastu baby pon mcm tak suke kt aku. huhu. BOLEH??? rasa nak nangis je tau. huuuu.

pastu trus terjaga dan aku meraba2 perot aku. ohh, baby tak keluar lg rupanya. mama mimpi je ;) baby sayang, mama and papa sayaaaang baby sgt2 tau. WE LOVE YOU

aku rasa aku mimpi mcm tu sbb aku terlalu risau kot. mcm2 la yg aku start risau...bleh ke aku jd mak yg baik, bleh ke aku breastfeed baby mcm yg aku hrp kan, bleh ke aku handle baby sekaligus dgn rumahtangga aku ni, dan paling penting aku hrp sgt2 kami suami isteri dpt berganding bahu menjaga si kecik yg bakal lahir ni nanti. InsyaAllah. nampak mcm mudah kan, tp harap2 mudah la :') amiiiinnnnn.

source: google image
yg paling penting, dalam mimpi aku tu my baby is a GIRL :D tp dlm mimpi jelah kan. hikhik. xpe sabo sabooo. ahad nanti nak pegi checkup. hrp2 baby akan merungkai persoalan di hati kami. baby jgn sorok2 lg ye ;)

5 comments:

  1. hehehe..i pun memang selalu mimpi pasal baby..sebab kita selalu pikir pasal dia kot..

    ReplyDelete
  2. insya Allah ciah
    selalunya org yg dh pasang niat awal2 ni lagi meriah susu dia
    niat yg baik kan sentiasa diberkati
    boleh punya..
    tak kekok lah. aritu pegang eisya elok je. anak sendiri lg lah..

    girl ke?? bleh geng ngan eisya..

    ReplyDelete
  3. Pn Ciare: Best and seronok kan mimpi baby nih..i pun baru sangat mimpi bay nih..sangat best dan terharu :)

    ReplyDelete
  4. salam singgah ciare..

    nice blog..
    jom tukar link..

    ReplyDelete
  5. ciare ko buat yg terbaik ciare..ko kan senior aku a.k.a kaunter pertanyaan hikhk..

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha