Tuesday, August 3, 2010

Movie review: SALT

My name is Evalyn Salt ;) ceewah :p ish memang tak sia sia penantian tgk cite ni dr taun lepas. aku rasa dari taun lepas lg, bila tgk wyg dia da psg trailer cite ni time iklan. mau tak teruja koooo :p i likeeee angelina jolie. aku suka mata dia, idung dia, molot sexy dia. oh, i'm les*bian sudah. wakakakakaka :D eh, anak aku marah, 3 das dia sepak dr dlm. huhu.

hehe. opismate aku kata ni cite pasal GARAM. bleh x? jenuh aku pikir pikir. rupanya dia wat lawak bodo daaaa. hehe. aku yg bendul sgt tak perasan salt tu garam heh. next cite bleh wat tajuk SUGAR pulak. kehkeh :p

hey minah!! awat ko gojes sgt?? haaa??? rasa nak lempang je. ekekeke :p apepon aku mmg suke la dgn cite russian spy ni. kira ala2 assassin la ni. dulu aku penah tgk cite assassin tp version cina. yg ni lagi besssstttt tau.

tahap keBESTnya sampai ko tak sempat berehat tau. dari 1 action ke action yg lain. mmg dasyat. mcm ala2 tgk cite antu ju-on la. hantu dia kuar tiap masa. yg ni lak, actionnya pon tiap masa. maybe 10min pertama je xde action.

dan yg best, no 18SX scenes tau :) mcm tak percayaaaa je nyah. or maybe ada tp telah dicut. huhu. sbb ade 1 je scene si salt ni kiss husband dia. hhuuuu tp husband dia mati. sedih tau T_T so pd sapa2 belom tgk, sila la tgk cite ni. 1 word only, TERBAEKK ;)

p/s: scheduled entry maaaa. skrg keje punye la nimbum T_T

Xoxo;
Ciare =)

No comments:

Post a Comment

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha