Sunday, August 1, 2010

sifat OGOS

OGOS

Suka berlawak,
mudah tertawan kepadanya, (ada yg tertawan dgnku? HAHA)
sopan santun (sopankah?? hehe) dan caring terhadap org lain, (dgn org yg rapat la)
berani dan tidak tahu takut, (tipuuuu sbb aku sangaaatt penakots)
orgnya agak tegas & bersikap kepimpinan,
pandai pujuk org lain,
terlalu pemurah (aku sgt tak pemurah terutama dr segi senyuman. haih. i mean dgn org yg xdikenali laa) & bersikap ego,
nilai harga diri yg sangat tinggi. (berapa harganye? haha)
dahagakan pujian, (siapakan tidak? hihi)
semangat juang yg luar biasa,
cepat marah & mudah mengamuk,
mudah marah apabila cakapnya dilawan,
sangat cemburu,
daya pemerhatian yg tajam & teliti,
cepat berfikir,
fikiran yg berdikari,
suka memimpin & dipimpin,
sifat suka berangan,
berbakat dlm seni lukis, (tak de la sgt tapi i like it)
hiburan & silat,
sangat sensitif tapi tidak mudah merajuk,
cepat apabila ditimpa penyakit, (aku dulu b4 preggy demam sebulan skali)
belajar utk relax,
sikap kelam kabut,
romantik , (lebih manja dr lomantik maaa)
pengasih,
penyayang,
suka mencari kawan.

yg pink tu bleh kata betul la kot. haha. ntah la. ni pendapat aku la. maybe org2 di sekeliling aku lebih arif kot perangai aku camana. nti aku suh MK test =p

ps: ni scheduled entry tau. emm tah tah aku xbangun lg kot. KAHKAH

Xoxo;
Ciare =)

4 comments:

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha