Saturday, August 28, 2010

sup oh sup!

perbualan ketika saya di rumah, manakala MK di tempat kerja.

MK: hello sayang
ciare: hello sayang
MK: buat apa tu?
ciare: tgh prepare nak masak utk bbuka la.
MK: masak apa harini?
ciare: sup ayam
MK: ish sedapnye!
ciare: . . . .
ok yg lain2 censored. haha

kesimpulannye dia mmg hantu sup. sedap sgt ke sup?? aku sebut je sup semua sedap. tak kesah la sup daging ke ayam ke sayur ke ikan ke..semua sedap. tapi dgn syarat sambal kicap pedas nak tercabot jantung tu kena buat la. baru dia makan tak ingat bini kat sebelah (-_-") huhu

ok lah. lepas ni kalo blur xtau nak masak apa, aku buat sup aje. SONANG! tp aku la x lalu nak telan sup dah hari2. haih. tadi aku rebus bihun utk diri sendiri. sbb mamat tu kompom nak nasik punya. so ade la kelainan sket. bihun sup. hu hu. boring la ~~ kan best kalo terer msk mcm2 and always ade idea.

tadi jugak, ade buat kuih buah melaka. xde la sedap sgt. bleh la tahan. versi x manis sgt utk ibu mengandung. hu hu. em oleh kerana aku buat entry ni maka sah2 aku tak pegi terawih kan? haih loser betul rasanya. sbb lebih banyak tak pegi terawih dari pegi terawih. tak apalah at least ada pergi jugak. yg penting aku masih bertadarus alquran. itu je yg mampu buat tiap2 hari.

kaki ni mcm nak membengkak lg. bdiri lama mula laa sakit. so buat kerja pon semua kena duduk. bdiri 5 minit duduk 10 minit. sbb tu aku mula masak dari pukul 4.30pm. siap masaknye tepat2 nak berbuka. sgt lama ibu mengandung masak. padahal buat sup ayam dgn kuih buah melaka je!! :(

ok la. gamba2 lenkali la ye. kot rajen bleh wat resepi buah melaka skali nti. chow

p/s: oh sakit kaki ku T_____T

4 comments:

  1. aku paham perasaan mk. tiada sup, pudarlah hidup kami, uhuk2. hidup sup!!

    ReplyDelete
  2. sy pon sup.lagi2 ada tomato..nyum2!!

    ReplyDelete
  3. hubby saye x suke sup lak..huhu..btol kak, saye pun masak ambik mase yg lame..kejap²duduk..xtahan berdiri lelama..hoho

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha