Friday, September 24, 2010

tentative program

kul 9-11 pm: berganding bahu dgn MK mengemas umah sebab ada org nak dtg. usually kami kemas umah jumaat malam sabtu or sabtu malam ahad. seminggu skali msti ngemas umah sama2 tp mesti buat kalo besoknye cuti. tp sebab ada sedara dr tgranu nak sampai malam td so pulun larr ngemas.

11.30 pm: aku da tertido tp dlm keadaan tak ready

1.30 am: phone MK bbunyi sebelah telinga aku boleh?? tuan diaa syiokk je tido. cara dia tido pon mcm pengsan dan tak bersedia. bunyi phone kali ke 3 baru aku paksa dia jawab. sedara dia da sampai area mana tah. tersesat2. pastu paksa jgk sedara dia cari bukit jalil. dekat sket we all nak cari.

2 am: sedara da sampai kat stadium bukit jalil. so we all bersiap2 la dlm keadaan mamai nak pegi mencari dorg. taknak aku tggl umah sorg2! huhu

2.30 am: bjaya cari dorg dan balek umah. sempat bancuh teh 0 panas utk tetamu. pastu aku masuk bilik terus tido. tak larat sgt nak sembang2 dgn isteri sepupu MK tu

3 am: mata terkebil2. cuba utk tido. MK dgn sepupu dia sebuk borak. MK xpe la dia cuti arini

5.30 am: aduhhh, putera kecil saya sudah bangun! hukhuk. mcm2 movement pelik2 dia buat. aku rasa mcm dia dah mula menggaru2 atau bermain2 dgn jari dia. rasa geli2 pinggang aku. pastu dia suka sgt kalo aku telentang tapiii telentang itu menyakitkan belakang aku. bila mengiring, dia tak suka dan mcm memberontak. hepp! kecik2 dah pandai tunjuk perasaan. hokhok. xsedar bila tertido balek

6.50 am: MK gerak aku smyg subuh. dah nak cerah pon hari. punyalah rasa enak tido tp bape menet la sangat

7.30 am: MK kuar g beli sarapan. aku baru hegeh2 nak mandi.

8 am: aku paksa MK hantar aku g keje. hihi. eh mana ada paksa. dia rela je. hikhik

oleh itu, skrg saya sangat mengantuk dan sakit2 badan. bila sebut sakit2 badan ni bahaya. maklum lahh malam jumaat malam td. padahal org tak tahu camana putera kecilku bersilat malam td. haih.

tak sabar nak tggu lunch time kerna daku mahu tidooooo.

4 comments:

  1. ingatkan tentative program beraya weekend ni..huhu..

    i banyak giler undangan open house this weekend..tapi macam x sempat jer nak attend..lallala

    ReplyDelete
  2. kata putera kak,,memang la lasak,,hehehehe

    ReplyDelete
  3. gempak lah ciare nih....kemas umah dan sambut guess pun ader tentative program....comel ya :)

    ReplyDelete
  4. deena: betul u ckp.xsempat nak pegi bcoz u sdg confinement pon kan? hihi. congrats deena

    qaseh: tu la psl.huhu

    mrsnageb: haha.saje je..padahal bkn tentative pon..hukhuk

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha