Wednesday, October 27, 2010

TERLUPA??

"Astaghfirullahalazimmmmmmmmmmmmmmmmm....." (6 harakat)

Tu la yang terkeluar dari molot aku pagi ni. kenapa? encik MK tertinggal phone and wallet dia. ugh! bleh dia pegi tinggalkan phone time bini tgh sarat tunggu hari nak meletop ni?? (-_-")

Slalunye time salam n cium2 sebelum dia pegi keje aku mesti tanya "phone?wallet?". dan harini adalah kali ke-empat kalo tak silap sepanjang perkahwinan aku terlupa nak tanya dia. sbb time tu aku tgh iron tudung. dan HASILnya dia pon tak bawak la phone n wallet.

aci x?

haih. MK MK (sambil geleng kepala). ni baru phone and wallet dia sendiri. nanti bila da ada diapers, botol susu, lampin bla bla. camana ek? mau anak aku berak bersepah sbb bapak dia lupa bawak diapers. hukhuk

6 comments:

  1. Hhihi.. encik suami ni mmg kena sokmo ingatkan dia... ann pun gitu ciare.. pagi2 Mr.Shyir nak g keja.. mesti kena tanya sume tu.. kalau tak.. mmg susah ler..

    ReplyDelete
  2. oh kes aku terbalik..akku sendiri yg lupe bende2 tu smpai laki aku naik pening risau kat aku mane laaa aku pegi call2 tak jawab hahaha

    ReplyDelete
  3. nnt dh ada anak tertinggal diapers xper, jgn bawak ank jer kuar...tggl mak nyer kt umah,hehehehehe....:p

    ReplyDelete
  4. same la gn Za..kne remind everything bile gn N...tp klo duk sesorg..pndai plak bwk diri..aiseh..ngades tu..

    ReplyDelete
  5. Ciare, jgn nanti time nak bersalin, dia start enjin kete terus pecut gi spital,tapi terlupa nak bawak orang yang nak bersalin tu sudah..

    ReplyDelete
  6. ann: tu la tuh..mmg tiap kali lupa tanya msti ada yg tggl. ish ish

    lisa: bahaya owh lisa.

    N: tula.time bjg dulu elok je ingat bwk semua.skrg da ada bini lupe sokmo lak. hehe. jgn lupe bini sudah. hahaha

    teja: hahahah lawaknyeee..kalo camtu nanges la i sensorg kt umah...haha

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha