Monday, November 1, 2010

Blueberry cheesecake idaman kalbu ^_^

Assalamualaikum semua =) happy Monday. I am sooo happy because this is my last working days for this year 2010. hihi. mau bercuti panjang sudaaah. bukan nak bercuti pegi oversea ye. tapi untuk maternity leave =)

So da makin hampir waktu nak masuk labour room ni, otak pikir ligat "apa aku nak makan ni? nti pantang xdpt makan". ada byk lah jugak menda yg aku mengidam. dan most of them senang nak dapatkan.

So this time, i reaaaaaaaaaallyyyyy crave for miza's blueberry cheesecake. walopon aku tau buat kek gini, tp aku masih amatur. aku betul2 nakkan yg sedap. hehe. aku beli size kecik aje. sila la rujuk blog biz miza ni. i jamin uols akan terangkat punggung time makan. hahaha

amacam uols? sgt tempting x?? hihi. perghhh lemak berkrim sgt2 tau. tp xde la lemak n mual sangat. rasanya secukup rasa gitew. owh dapnyeeee. ada lagi sikit dlm peti ais umah aku. sapo mau? HAHA

ni la aksi punggung terangkat time makan kek ni. slurrrpppp!!! slmt mengorder pd miza k :)

p/s: miza, kek ni sgt sedap. hihi.

4 comments:

  1. adoiiyaii..lambtnyer laaa nak tunggu abes 100 ari..=(

    ReplyDelete
  2. babe,
    u bake tak cheese for this cheese cake? ltg la jwb u bake >_<
    sbb my sis (she's a doc BTW), dia tak bg preggie woman mkn non-bake cheese n try kurangkan mkn cheese during pregnancy :)

    ReplyDelete
  3. deena: sabar ye laling :)

    cc: yg ni bake punye style.eh tp dlm carta pemakanan org pregnant elok mcm cheese.hukhuk

    N: tu la pasai :p

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha