Tuesday, November 2, 2010

macam2 aksi sgguh la =p

Hehe mmm sekarang ni, budak kecik kat dalam ni memang terlalu banyak aksi dia. kadang kadang we all takdenye tgk TV kat rumah. kerja kami berdua adalah, tgk perut aku ni haaa. pastu borak2 dgn baby dan baby pon bg respon balek kat mak pak dia. Gaya kami mmg macam bersembang sgguh la. pastu gelak2 dgn aksi kelakar yg baby buat dari dalam perot.

Kejap tonjol2 pusat.

Kejap senget ke kiri.

Kejap senget ke kanan.

Kejap meregang sampai leper perut ni.

Kejap strecthing mengeliat sampai bersegi segi.

Kejap mengeras pastu dgn maknye kejung skali. hikhik ;p

Dan macam2 lagi. ade video tapi censored pulak sebab aku pegi selak baju nampak perot. kalo reader blog semua pompuan takpe gak. but i dont think so =D

Oleh itu ada 1 aksi yg sempat aku capture masa si putera kecil ni beraksi. hehe.

nama aksi ni senget ke kanan ;)
Hmm, sungguh selesa ye kamu wahai anak dlm perutku ini. well, maybe kalah tilam empuk yg harga ribu riban tu kot. perut mama lg empuk bukan? teeettt :p

p/s: harap 'tilam empuk' ni berjaya la dikempiskan masa pantang nti. InsyaAllah.

5 comments:

  1. enjoy the momment ciare..sangat indah kan..nanti rindu...hehe

    ReplyDelete
  2. insyaallah boleh dikempiskan tilam empuk tu..i pun masih berusaha..hihi..

    ReplyDelete
  3. ganas anak ko ciare...xsabo...hadiah dah de ni hehehe...

    ReplyDelete
  4. mrsnageb: wuaaaa nti mesti rindu n asik intai2 perut kan :D

    N: tau xpe. nti 2 bln lg N lak rasa :p

    deena: 'tilam' u tak tebal sgt.tilam ni tebal sejak azali camne? :P

    nur: wuah da ada adiah dah?hihi.so sweet :) tu la bese la bb boy...sibuk praktis men bola kot. hahaha

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha