Saturday, November 13, 2010

makan seafood selagi buleh yonggg....

ini scheduled entry

Erm hari hari terakhir ni aku tak adalah gila seafood sangat. tapi memandangkan kena 'puasa seafood' lama pas bersalen nanti, aku telan2 la jugak. kang teringin bila dah tak boleh makan cemana? merembes ayor lior laaa =p

Tekak aku pada akhir akhir ni adalah western sebenarnya. hikhik. eh, bukan dari awal pregnant pon suke makan western ke? TAU XPE ;)

Alhamdulillah rezeki. aku dapat makan menu di atas. seafoooddd terbaekkkk. hihi. nama menunya seafood platter. beso nyah pinggan ni. full pulak tu. kenyangg anak mama ni =p (restoran pesona cafe. sila google. highly recommended ^_^)

Owh kesedapannya sehingga menjilat jari. gambar di atas adalah gambar hiasan. ada iras2 muncung ikan tak? hihi

2 comments:

  1. tgk muke dah tau kekenyangan sgt. hehe

    ReplyDelete
  2. comey mommy to be ni..bby dalam ttu lg comey ;) salam singgah..

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha