Monday, November 15, 2010

MK sila jangan neves lebih2 ek

ini scheduled entry

Aku tak taw la MK ni camana. so far, he is soooo COOL la korang. tapi aku takot dan risau bila tiba masanya, dia nervous mengalahkan dia pulak nak meneran dalam labour room nanti. hakhak

MK awak jangan la cool sangat macam ni. buat2 la neves sket. hihi. eh, perluke aku neves sbb dia tak neves?? hikhik. anyway aku pon cool aje sebenarnya. tipsnya, tak perlu pikir sangat. sampai masanya nanti masuk jugak aku dalam labour room. kalo asik pikirrr aje, macam la bleh skip masuk labour room kan? =p

beg ijau adalah barang2 aku. beg biru brg2 baby. yg itam tu tak ada kena mengena. itu beg laptop. hihi. aritu dua2 beg ni dah masuk dalam kereta. tapi saje bawak masuk umah balek. hihi. standby aje kat ruang tamu. sakit je nanti trus laa vroom vroom angkot sekali. insyaAllah tak lupa punya :')

2 comments:

  1. hehehehe
    mintak2 MK tak macam ekwan
    konon takde hal..sekali.. mintak izin nak keluar
    harap2 dia akan kekal kat sebelah ciah. kalau rasa tak sanggup nk tgk yg kat bawah..pandang je lah muka isteri tercinta, pesan kat dia

    ciah..
    jgn pikir sgt
    positif je..insya allah..smua selamat
    nak gi spital mana ni?

    ReplyDelete
  2. akak nervess ciare dah bukak 3cm.. adoi adoii..berpeluh2...good luck yerk.. jgn lupee bgtau dah bersalin yerk...nerves2!!

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha