Wednesday, January 19, 2011

Nian di hati

Sesekali buat tajuk entry macam tajuk lagu best jugak ye. Perhatian: aku peminat siti nurhaliza ye. Tapi bukan peminat extreme. Adore her voice, masya Allah. Nak request siti nyanyi lagu nasyid ala2 Maher Zain buleh?? ;p

Owh talking about Maher Zain. I got 2 free tix to his concert somewhere in Feb. 26th Feb rasanya. Kan? Company aku memang suka buat2 aktiviti begini. Aritu ada aktiviti tgk wayang beramai2 kat The Garden sebelah midvalley tu. Tapi aku plak sibuk menghitung hari nak beranak masa tu. Now, sudah beranak pon. hihi ;p Ni dapat tix FOC pulak. Nak pegiiii nak pegiiiiiiiiiiiii!!

Bleh je nak bawak Rayyan sebab dia kecik lg so tak perlukan seat. 2 seat untuk bertiga sudah cukup. BUT, boleh ke dia? Takut dia meragam jela sbb waktu tidor terganggukan. Malam pulak tu. Kalo mak aku tau mati hidup semula tak bagi Rayyan kuar malam2. Hehe, mak, mak :)

Ok lately, aku rasa blog ni macam dah bukan ciare's land tapi jadi RAYYAN's LAND buleh? hehe. Ate, semua entry pon pasal dia, gamba dia... Hello rayyan, kamu telah overshadow mama di sini OK? ;p

Apa nak merepek lg ek. Oh ya! Khamis cuti eh? hmm, bagus bagus. Korg sudah ada plan nak buat apa Kamis nanti? Well, as long as menjauhi Batu Caves its all right rasanya. Heh. Aku juga sudah ada plan. Mau duduk di rumah saja. Hehe. Ate, to many things to do maa. Plus, cuti cuti gini la nak rehat sikit.

Ok friends, selamat bekerja!!

2 comments:

  1. mmg duduk rumah jer..tambah alia dh sekolah tak leh plan pi jln2 sesuka ati dah sekarang ni :)....ala ciare tak apa la citer rayyam kan nnt dh besar dia tahu betapa mama dan papa nyer sgt syg kat dia....OK ni bukti ni satu dunia baca tau!

    ReplyDelete
  2. ye kak, dok umah ngemas umah...since de anak mmg la susah sgt nk mengemas..haha..capekkkkk

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha