Tuesday, March 1, 2011

Balik Kampung ^___^ (Part 1: Kenduri kawen)

Assalamualaikum semua. Hmmm, bestnya dapat jumpa kawan2 masa zaman kecik2 dulu. I mean, kecik kecik mula dari 5-6 tahun kot. Tak ingat bila waktu sebenar kami mula berkenalan. Even tho rumah sebelah2 aje, tapi masa umur 5-6 tahun baru rapat dengan kawan2 kawasan kejiranan rumah tu. Ate, aku ni anak mak. Asik dok bawah ketiak maaakkk aje =p Nama pon 'adik' kan ;)


So inilah salah sorang kawan rapat saya. Su. 2 tahun muda dari saya. Eh apesal tetiba bersaya saya ni? muehehe ;p Wuaaaah dah kawen eh ko Su. Ingat lagi dulu kita main pondok sama2. Pastu konon nak masak2 la dalam pondok. Sekali goreng telur, abes terbakar pondok kita. Hehe ^__^

Ni awek cung idaman malaya ni namanya Ima :) Muda setahun dari saya. Pendek cerita, saya lah yang paling tua :(( wuaaaa nanges 3 baldi :(( Dia jadi pengapit Su. Siap kena mekap dgn Pak Andam youuuu. Muehehe. Masih bujang tapi sudah tak available ;p

Sampai senget2 anak aku si Ima ajak posing. Huhu. Abes laaa Khair Rayyan kena gomol pada hari tersebut. Ate, weols da lama tak balik Bota. Sekali balik, semua dok menyapa bertanya kabo. Khair Rayyan pulak asik berpas-pas aje dari sorang ke sorang. Hehe.

2 comments:

  1. suke laa rayyan jadi tumpuan kt kg..

    ReplyDelete
  2. tu la pasal...suka dia kena dokong..manja sgt :)

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha