Friday, March 18, 2011

Majlis Persandingan Murni & Rizal :)

Assalamualaikum :)
1st of all, TAHNIAH again to Murni & Rizal. Selamat Pengantin Baru uols. Ish, aku ni kalo ucap pengantin baru kat orang, diri sendiri pulak rasa malu2. Feeling2 I plak pengantin baru. Muehehe. Em jom tengok gambo jela ye.

Inilah pengantinnya, Puan Murni. Weeee da jadi puan dah ko Murni. Bila kawan sorang sorang naik pelamin rasa macam, 'emmmm makin dewasa nampaknya aku ni'. Eceh makin dewasa? Taknak ngaku makin tua. Hahahaha. Tambah2 pulak bila bawak anak pegi wedding kawan2. Oh, cepatnyaaa semua ini berlaku!! I'm a mother! Tetiba ;)) Masih tak dapat terima kenyataan da tua ke ciare oooiiiiii??? :D [Iklan jap: Tudung Express Rozita Che Wan yg aku pakai akan dijual di alaanggunbutik soon. Price sekitar 35-40 ikot design. Tungguuuu. Sapa nak cop awal2 habaq mai noooo. Tudung ni sangat best dan sangatttt sesuai utk org pipi beso mcm aku. Awning dia lebar dari biasa.]

Puan Hana & Pengantin :) Cantekkan baju muni? Beading ijau tu memang naikkan seri. I likeeee.

Ops, anak teruna saya mengerjakan katil pengantin. Muehehe. Sori Muni, Khair Rayyan rasmi tempat beradu uols. HOHOHO. Aku saje je, bagi berkat letak baby atas katil. Paham paham sendiri la ye. Ehem Ehem ;))

Kawan kawan UPM. Dari kiri, Hana, Sanny & Bunga. Best betol chit chat dgn dorang. Tak pasal2 jadi geng macik2 bergosip pulak. HAHA. Dorang kata aku ganas dgn Khair Rayyan, bole? Aku rasa aku bese je ;;) I kan lemah lembut lagi ayu (wuekkkkkkkkkkkkkkkkkkkk huhu)

Khair Rayyan & Papa. Macam sama aku tengok expression muka dorg ni

Singgahsana

Bergambar bersama pengantin. Aku la makhluk paling besar kat belakang tu aku rasa T_____T. Khair Rayyan tido masa tu. Tapi tak kira! Aku nak angkot jugak dia naik pelamin ;)) Eh, tapi dalam gamba ni dia macam dah terjaga dan mencuba untuk menggapai bunga kat tepi pengantin lelaki tu. Pasan x? :D

:)

last but not least, please visit our blogshop HERE!
 

5 comments:

  1. sweetnya murni.. kombinasi warna baju sgt sweet.. mmg naik seri..

    ReplyDelete
  2. hehe..comei je rayyan nak pegang bunga..

    ReplyDelete
  3. zana: mekasihhh hihihi

    ciare: thnx datang bawak rayyan.. ehem, dgr ceta da nak tunang2kan anak ni ape kes? hahahaha

    mekasih tauuu korang sume dtgg hari tu ;) sori susah nak layan suma skali borak2.. haihhh~

    ReplyDelete
  4. eh cop.. kasi berkat ltk khair rayyan ats katil? hahaha

    malu i :P

    ReplyDelete
  5. zana: kan kan? cantek ijau putih :D

    efa: hehe. kalo dia sampai trus roboh kot bunga tuh.

    mune: ala standard la jd pengantin. kompom tak terlayan semua tetamu.

    pasal rayyan tu...ops! ;p

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha