Wednesday, March 23, 2011

Makan @ Pesona Cafe :)

Bila ada sedara mara datang aku angkot la dorg ke Pesona Cafe (sbb ini je tempat makan yg best yg paling dkt dgn rumah kami ;p). Dah macam Duta Pesona Cafe pulak aku. Padahal, diskaun pon tak dapat. Huhu. Patotnya, aku dapat diskaun besar2an lah. Dah la masa pregnant 8-9 bulan tiap minggu aku pegi sana. Hukhuk.

So kali ini masa akak aku datang all the way from Perak, aku bawak la dia pegi sini. Mencabar seh bawak anak dara dia dua orang datang sini. Ate, abah dorg tak dapat cuti. So, akak datang berdua aje dgn gegirls dia.

Kyra (kakak) dah makin cerdik. TERlalu banyak cakap sampai aku lenguh mulut nak jawab soalan dia. Adik (Kyrin) pulak dah macam hyperaktif aku tgk. Wuuwuu. Hyperaktif SANGAT SANGAT tau!! Tapi aku tak tau la nak bezakan apa beza hyperaktif, nakal & buas sebenarnya. Start umur berapa dia bleh dikatakan NAKAL? Sebab macam Kyrin kan, baru 3 tahun macam tu. Nak terima arahan pon macam tak pandai lagi. Nak marah pon kesian sbb dia kecik lagi. Hmmm, tu pasal mamanya dah sampai migrain2 ;))

Moga anak-anak aku nanti (anak anak??? :-?) elok2 aje. Biasa la budak2 mesti aktif, tapi kalo aktif berlebih2 risau jugak kan. Bukan risau apa, risau kurang kesabaran di situ. Aku ni dah la cepat tension. Tapi tak apa, mujurrrrrrrrr MK penyabar orangnya ;;)

My two precious. I love you two. Saaaaayang Khair Rayyan. Saaaaaayang Papa :D

Oh ya, Khair Rayyan demam arini. Suhu badan dia dekat2 37 macam tu. Hopefully tak bertambah panas. Selsema batuk pon join sekali pulak tu. So arini standby phone kat sebelah tiap masa kot kot Babysitter call gtau Khair Rayyan makin panas ke. Hish. Susahnyaaaa hati ni T_______________T Ya Allah, Kau sembuhkanlah segalanya penyakit dari Muhammad Khair Rayyan, Ya Allah. Amiinnnnnnnnnn

last but not least, please visit our blogshop HERE!
 

4 comments:

  1. budak2 nak membeso memang nakal cket.. tak pe insyaallah kalo kene ajarannye elok anak2 kite nanti :)

    ReplyDelete
  2. jivebumz: tu la, hopefully begitulah. InsyaAllah

    najib: ensem ek? ;)

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha