Thursday, April 21, 2011

Bertemu auntie ja ^__-

Fuhh ~~~ semenjak duamenjak ni berperang noks nak update blog. Kat umah bergelumang dengan anak. Bila dia dah tido kena buat keje surirumah. Lepas siap keje surirumah, buat keje sekolah pulak. Eh feeling feeling keje sekolah pulak ;)) Padahal keje opis noks kena bawak balek rumah. Haih mana kan daya ku. Namun harus kupikul jua. Kerana semuanya adalah tanggungjawab. MK pula turut busy seminggu dua ni. Dia pon ada komitmen lain. Demi mencari rezeki untuk keluarga. InsyaAllah ;;)

Bercerita pasal busy, last week, aku pegi training. Jenuh le jugak tiap hari hadap LDP yang jem tu. Haih. Masa training tu best jugak. But when it comes to theoriessss yang tidak kufahami, maka mengantuk tu datang. Bila mengantuk tu datang, mula la nak update FB Twitter segala. Haha. Kataaa dah ada internet di hujung jarikan? Mari gunakan sampai pengsan ;))

Status demi status dalam FB, tetiba aku buat status seperti di bawah

'1st time naik lift kena bratur tgu turn ;p'

Tetiba sorang kawan baik balas (yang aku petakkan di atas). Hmmm punyalahhh aku tak ingat aweks ni keje berdekatan tempat aku training tu. Hari ketiga training baru tahu. Huhu. At last, hari last training baru dapat jumpa dia noks. WHO?? Sapa lagi kalo bukan ahli puteri tujuh ni, ehem ehem Aunty Ja :D

Ja, tak apa kan aku letak ko status aunty? Cabotttt ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ =))

Aunty Ja in action. Yang setia membawa aku tour de one utama. Hak Hak. Thanks Ja kerana mengliburkan hari aku. See u and all the girls this Sunday ya :D


last but not least, kindly visit our blogshop HERE!
 

2 comments:

  1. aku rela antie..asal bukan makcik ja.. buruknye bunyi..

    hak hak

    hehe tetibe nampak name aku kat entry ko..cepat2 klik.. hik

    ReplyDelete
  2. hari apa korang jalan2 ni? heeeheeee

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha