Monday, April 18, 2011

Mak saya, Opah dia....

Salam semua. Wuaaaa rasa sedih sangat uols. Tadi masa drive kete pegi keje, bercucuran air mata I noks.

Weekend semalam, weols hantar Mak balik Perak. Dia dah rindukan cucu2 dia kat ipoh tu. Aku pon ikot jela cakap dia, anto dia balik Perak. 2 bulan setengah uols Mak duduk dengan kami. Jadi peneman aku & Khair Rayyan di kala MK busy kerja. But now......... :(

Semalam bila sampai umah TPJ tengok bilik Mak, kosong aje. Kalo dulu aku suka menyemak dalam bilik Mak. Kalo nak masak, aku letak anak dalam bilik Mak. Bagi opah main dengan cucu ;;)

Sebelum tido lalu bilik Mak lagi. Mak takde. Ohhh kuat kuat! Jangan nanges ......

Pagi tadi macam biasa aku dukung Khair Rayyan nak bawak dia pegi umah babysitter. Masa kunci pintu, berkali kali budak kecik tu toleh pintu. Selalunya, opah tolong kuncikan. Masa opah tolong kuncikan, opah mesti cuit2 pipi tembam dia. Tapi harini opah tak ada dekat pintu........... :-S

Lepas tu aku message Mak. Cakap kat dia, Khair Rayyan cari2 opah dia kat pintu. Then Mak replied, Mak sedih and nanges.

Aku pon sedih lantas, terciptalah sungai Perak jap dalam kete. Cry me a river~~~~~~~~


P/s: Rindu emak. Wuaaaaa!!


Sent from my iPhone

5 comments:

  1. mak u dtg gak sampai 2 bulan dok umah u..mak i, 2 hari cukup bagus..bulan depan dtg lagi yer mak..;-D

    ReplyDelete
  2. ciare, aku pun asik rindu2 kat ma je skang :(

    ReplyDelete
  3. uhuhuuukk... cite kamu buat saye bergenang air mate... org pun rindu kat mak huhuhuu....

    ReplyDelete
  4. rindu kt mak gak..tak sabo nk amik mak pulak..

    ReplyDelete
  5. amboi..sampai rayyan pon tao rindu kat opah die..sedihnye..cioare tabahkan hatimu ye..namo sedih2 sgt..nanti ganggu keje

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha