Monday, April 25, 2011

Rayyan's friends

*Rayyan's notes*

Assalamualaikum makcik2 dan pakcik2 sekalian :)



Harini saya nak perkenalkan kawan2 saya. Saya ada geng tau. Ingat mama saya je ada geng gossip? Ingta papa je ada geng main heli? Saya pon ada ;)) Tapi saya bukan geng gosip la. Ni geng saya membesar dari sekecil tapak tangan lagi. Harapkan ukhuwah kami kekal sampai ke akhir hayat. Saya sayang kawan2 saya ;;)

*azib*
Nama dia azib. Umur dia 6 bulan. Azib teror. Dia dah mula merangkak tau. Saya selalu tengok dia beraksi dekat rumah Ibu (babysitter). Laju betul dia. Saya tengok aje. Nak cuba jugak tapi macam tak boleh bergerak aje ;))

*haziq*
Nama dia pulak Haziq. 10 bulan dah. Gigi dia dah empat batang. Dia suka sangat sengih2 tunjuk gigi. Eee saya pon tak sabar nak tumbuh gigi jugak. Macam seronok dan comel je ada gigi. Mama kata nanti dia nak bg saya makan sayur bila saya ada gigi. Saya tak sabar nak makan sayur. Em.....tapi sayur tu apa ye?? ;))


Oh ya yang kat belakang Haziq tu Mummy dia. Kami semua selalu la berjumpa masa Mama saya, Mummy dengan Ibu meeting pasal bisnes dorang. Kami layan je sebab seronok jadi model :D

*saye pon nak pemes gak*
Ini pulak saya. Nak beraksi merangkak macam Azib juga. Tapi susah la nak maju ke hadapan. Bila tensen saya jerit je nanti Mama dengan Papa mesti datang selamatkan saya. I likeeee ;))

Eh saya ada dua orang kawan lagi. Sorang Abang Izz dan sorang lagi Adik Ilham. Dorang adik beradik. Tapi tak ada pulak gamba mereka berdua. Nanti saya suruh mama saya tangkap gamba bila jumpa dorang. Oklah dah penat taip, bye bye semua :x

Last but not least, kindly visit our blogshop HERE!

1 comment:

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha