Monday, May 16, 2011

Khair Rayyan is six months :)

Assalamualaikum semua ;;)

Wuah wuah arini Khair Rayyan berkongsi ulang bulan ke-6 bersama2 Hari Guru. Pagi tadi papa cakap kat anak dia "Harini Hari Guru. Anak papa nak jadi cikgu ke?". Mama dia mencelah "Eh apelak jadi cikgu? Jadi lah Pengarah Kementerian Pendidikan ke...". Cewah, maknye plak over. Padahal anak wat dekkk je.

;))

hat - handmade by Makteh. Feel free to drop by at her blog. Banyak gila barang2 comel. Headband for baby girl is super duper kawaiiii ;)

Buah hati pengarang jantung mama dan papa. Haaa mate dia sepet je sebenarnya. Mana ada boolat. Spesis mama dia jugak mata kecik ;))

Sudah 6 bulan berlalu pergi. Setiap saat kami bersama aku rasa nak kutip2 kan letak dalam balang kaca bole? Lepas tu bila rindu2 bleh buka balang dan tonton bersama. Eh? ;))


Anak mama, mama & papa love you sooo much!! ^__^


Last but not least, kindly visit our blogshop HERE!

3 comments:

  1. pengarah kementerian pendidikan. haha pjg tuh nak tulis cecita kat form nanti

    ReplyDelete
  2. cair tengok senyuman khair rayyan..selamat ulang bulan sayang..moga membesar dengan sihat! amin..

    ReplyDelete
  3. nak jadi pengarah..still kene jadi cgu dlu ye rayyan sayang...hahahaha

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha