Sunday, May 15, 2011

Rock melon

Petang petang yang dibasahi hujan macam ni, sedap kalo dapat menikmati buah rock melon yg dah dipotong dan kemudian disimpan dalam peti ais. Ahhh rangupnyaa!! Aritu masa balik Terengganu, mertua ada bekalkan 3 bijik buah rock melon. Tengah musim kat sana. Fuhhh potong dan simpan dalam peti ais dan makan sejuk2 bersama teh O panas. Wallah!!!

Begini rupa buahnya sebelom dipotong.

Dalamnya begini pulak. Macam labu eh?

Dan dimakan ketika sejuk2. Ahhhh mana nak dapat buah ni kat KL eh?? Hish nyesal aku tak borong 10-20 bijik dari ganu aritu. Kempunan dah nih!! tsk tsk....

Last but not least, kindly visit our blogshop HERE!

4 comments:

  1. dapnyeee....lama lagi la baru nak dpt makan buah2 sejuk ni....sedey Y___Y oh ye..buah ni ada je juai kat jayen, tesco sume tu...kat pasar borong selangor tu pon ada ooo...terai laa cari... ^__^

    ReplyDelete
  2. rock melon ngan water melon lain ke. ooo kalo oren2 nih nma die rock melaon. makcik baru tau. sy pangge sumer yg cm nih water melon saje hehhe

    ReplyDelete
  3. suka buah ni..sedap rangup..

    ReplyDelete
  4. huuu klu kt sini..hmm..rasanya susah sket nk jmp..tp klu di kuching, kyen tau ar..pasar mgu..!! hahaha

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha