Wednesday, May 4, 2011

Seronok jadi bayi kan?

Kenapa?? Kerana......


.


.

.
.
.
.
.



.



.


.



.

.


.


.


.


.

Kerana.......andai ada taik mata sekali pon masih sangat comel =))






Ate, mak mana yg sanggup cakap anak dia tak comel kan? Aigooo ;))
(tak senonoh la mama khair rayyan ni letak gamba anak bertaik mate. hukhuk)


Sekian saja entry dari Ciare Baha. Mari bekerja keras wahai kamu sekalian makhluk. Sedangkan semut sangat gigih mencari rezeki, ini kan pula kita manusia. Wassalam.


p/s: tetiba teringat kat dapur aku byk semut. sgt gigih semut tersebut.
Arghhhh mak tension la noks!

Last but not least, kindly visit our blogshop HERE!

11 comments:

  1. betul tu..heran lah kalau ada org kata anak dia x comel..lagi heran kalau org yg x sayang anak..lagi2 heran ngn org buang anak..gilo apo??

    ReplyDelete
  2. hahahaha...sungguh tak tahan posing mat rayyan ni...kiut banget...oh ye mama rayyan..sila beli racun semut yg jenis serbuk tu...insyaAllah ilang semut...awat tak habaq mai umah ritu??leh aiols bg...umah tu pon ritu belambak2 semut...dah mcm rumah gula kekdahnye..huhuhuhu

    ReplyDelete
  3. kak ciare.kenapa la rayyan ni comel saaaannngaaaaaat?geram tengok dia!

    ReplyDelete
  4. hehehe..comei even ada taik mata sekali pun..boooolatttnyer mata rayyan

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha