Monday, May 9, 2011

Terbakar kampung nampak asapnya, terbakar di hati tak siapa yang tahu...

Aku suka balik Terengganu. Sebab apa? Sebab air dia sangatttt sejuk. So bila mandi rasa puasssss sangat. Bukan macam rumah aku kat TPJ ni haa, mandi la berjam2 pon, kuar je bilek air terus berpeluh peluh. Senang cite, nak sejuk on aje aircond. Baru lega sket. Tapi aku tak pasang aircond kalo anak ada dalam bilek. Not good. Huhu. Pelik tgk orang beli water heater. Aku nak water cooler aci tak? ;))


TAPI, kali ni weols balek Terengganu PANAS YA AMAT!!! Aku mandi sampai berkali kali sehari. 4-5 kali ada kot. Khair Rayyan pon mandi berkali kali sebab berpeluh sokmo. Arghhh tak bestnyaa air panas. Aku baru feeling2 nak mandi air sejuk yang best tu. HUHU. Musim panas eh kat sana?


Beginilah anak aku...


Pagi pagi kemain comei lote. Mak mertua aku slalu cakap aku suke jangok-kan anak ;)) FYI, jangok tu bergaya. HEHE. Gamba di atas pon kategori jangok ke? HAAA tunggu la Khair Rayyan  dapat adek pempuan nanti memang siaplaa aku jangok kan dia abis abisan =)) Tapi itu tah bila la, 3 tahun lagi kot. Heehee











Tapi selepas sejam dua, begini lah hasilnya. Dan berterusan lah sampai lepas Asar karang. Itupon sebelum Maghrib mandi lagi. Then baruuuu pakai baju tido. Stokin pon, dah nak tido sgt2 baru pakaikan. Berpeluh sokmo anak aku. Yang penting mujur dia tak meragam, kalo tak mesti da kena sound 'budak KL' aritu ;))

Last but not least, kindly visit our blogshop HERE!

6 comments:

  1. ciare... mmg cuace kat sini panas skang ni... cuace kat sini trus berubah lepas kejadian tsunami kat jepun aritu .. rasenye la

    ReplyDelete
  2. terbakar hati... sendiri telan asap! hehehee...

    i love terengganu jugak.
    br blk KT last week.
    even tu kampung laki... wak2 cam kg sendiri! hehehe

    ReplyDelete
  3. aku geram tgk rayyan, arghh

    ReplyDelete
  4. mmg trg panas sgt skrg ni..kat tmpat lain x pasti lah...dh masuk musim kemarau kut..

    ReplyDelete
  5. jangok jangan tak jangok..ape kebende kat tangan rayyan tu?..gelang ke?elok lak dia tak rimas ye..

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha