Thursday, June 9, 2011

Aku rasa sudah tiba masanya untuk bergiat semula menjadi kakak-andam a.k.a MUA

Assalamualaikum ;;)

Sedar tak sedar... Dah lama aku mem-pause-kan diri dalam bidang MakeUpArtist ni. Cewah. Segan la nak mention MUA kan? Kakakandam sudaa ;))

Tapi dalam diam2 aku pon, tak sangka ramai jugak bertanyakan khidmat aku. Since dari aku loya2 pregnant dulu, sampai sarat then bersalen. Sekarang ada anak kecik pulak. Maka, memang aku terpaksa tolak job tu. Maafkan puan ciare yer.

Jadi sekarang ni aku terfikir2.. Bersediakah aku? Sudah tibakah masanya? Well, it's complicated jugak actually. Kalo ade job on Saturday camne? Driver a.k.a MK aku kan keje sabtu? Takkan nak suruh customer lak datang umah. Ade patot? Pastu kalo tengah buat job tetiba anak nak menyusu lak camne? Adeh... Macam2 persoalan menusuk kepala hotak aku ni :-S

Tapi, aku betul2 berminat nak teruskan minat aku ni. Erm ofkos la sebagai part~time dulu. Tapi mana tau, kalau ada rezeki nak bukak butik pengantin ke nanti (berangan ;)) )

InsyaAllah, akan tiba masanya. Bila sampai masanya nanti, akan diwarwarkan di sini.


Ya Allah, permudahkan urusan kami. Aminnnnn....


Last but not least, kindly visit our blogshop HERE!

No comments:

Post a Comment

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha