Wednesday, June 8, 2011

Anak demam, mama 'demam'

Assalamualaikum.

Wuah da petang ek baru up satu entry. Anak da sehat sket so bleh on laptop jap. Tadi thru aipon aje tp mana puas blogging pkai aipon ;)) Hihi. Bestnya ek kalo dapat jadi surirumah. Ya Allah Kau murahkanlah rezeki kami sekeluarga. Kau murahkanlah rezeki untuk suamiku... Agar aku dapat menjadi surirumahtangga sepenuh masa. Aminnnnn

Sounds cliche, but AAK??

Sesungguhnya ku akui menjadi surirumahtangga sepenuh masa is not easy. Apa kau ingat bleh duduk goyang kaki ke? Yang da ada anak tu konfem la kelam kabut nak menguruskan anak dan rumahtangga kan? Tapi aku yakin, yang belom ada anak pon sama je busynya. Kerja rumah adalah tak pernah abes. Ade ke laki2 yang tahan sehari jadi surirumah meh aku nak tgk? Kalo ade pon, agak2 dia membebel ke tak kalo orang buat semak?


Tapi aku memang bercita2 nak jadi surirumahtangga sepenuh masa. Membesarkan anak sendiri. Memberi sepenuh perhatian pada rumahtangga. Bestnyaaaaaa


Ok dah lari tajuk. Meh straight to the point. HUHU. Harini Khair Rayyan saya demam. Pagi tadi jam 2am dia meragam. Tak penah2 ok meragam pagi2 ni. Rupa2nya badan beliau panas. Suhu 38.9c. Patutlaaaa. Terus bukak baju and lap2 badan dengan kain basah. Bagi ubat demam.

Orang kata, bila anak demam, dia ada progress nak buat. Contohnya nak ringankan badan nak merangkak ke, nak tumbuh gigi ke, nak berjalan ke... Kata orang la kan.. Wallahualam ;;)

Until then, chow.

Last but not least, kindly visit our blogshop HERE!

2 comments:

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha