Wednesday, June 29, 2011

Baby mama & papa

Cepat eh masa berlalu uols? Sedar tak sedar, dah lebih setengah tahun usia anak bujang aku tuh ;)) Hobi masa lapang aku adalah . . . . . .





menonton gambar2 ketika si Khair Rayyan mula2 hadir dalam hidup kami ni. Tiap kali tengok gambo tu, terasa ngeri2 pulak nak bersalen lagi :D Namun, dalam pandangan mata kami....dia lah baby... Entah macam mana ek dia dah beso nanti? Sebab dalam hati, akan menganggap dia seorang bayi sampai bila2. Oh... tak tau nak cerita macam mana.. Paham tak paham tak? Huhu...



 His second day. Pandai menjeling noks ;))



Oh anak! Bila tengok dia membesar sihat bagai juara, hati parents mana tak happy kan? ALHAMDULILLAH Syukur Allah swt berikan dia kesihatan yang baik, cergas, dan dah pandai merangkak pon sekarang. Paling suka membebel "atatatatatata" "bububububu" "mamamama" "babababa" dan pelbagai bunyi pelik2 yang lain. Belom ada perkataan yang bermaksud. Hehe ;))





Dan ini lah budak bambam ni semalam. Kemain lagi dia. Dah macam2 aksi sekarang. Bila meriba dia, terasa macam 'ohh da besar panjang anak mama'.... Hmm.. Whatever he does...his laugh, cry, giggling... Semuanya membuat kami happy. Sekarang dah pandai merengek2 nak bermanja. Time tido kadang2 menangis mintak dipeluk. Tapi nangis sambil pejam mata namun air mata menten meleleh ;)) Ya Allah, hati siapa tak cair kan?



Sayaaaaangggg sangat kat Khair Rayyan :x


Last but not least, kindly visit our blogshop HERE!

5 comments:

  1. alolo, comelnye die..
    men nak syg sikit..:)

    ReplyDelete
  2. comel n kacak..nama pon kacak..besar nanti jadik anak yang baek n kacak ye syg...hehe

    ReplyDelete
  3. masyaAllah cute giler rayyan..hihihii muka suci

    ReplyDelete
  4. anak oh anak..memang buat hati ibu cair kan???

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha