Thursday, June 16, 2011

biliksejuk a.k.a ICEROOM, Bangi

Hye hye....

Emmm dah lama teringin nak ke biliksejuk @ ICEROOM kat bangi tu. Lagi tambah teringin bila tengok kak gee bawak anak2 dia ke sana. Makanan pulak macam sedap. Sangat tempting lalu daku cemburu. HAHA. Pada suatu hari yang panas, saya dan KakSeli nak mendinginkan diri di ICEROOM. HAHA. Tak dingin jugak tak tahu lah camne ;))

Jerawat dah mula menyerang muka saya T____T

On the way sempat berkaraoke kpop songs OKAY? ;)) 1, 2, 3, 4!! L.O.V.E girl..! ;)) (tak paham tak apa. jangan layan sangat tuan blog yg agak tak stabil akibat stress ni ;)) )

Dah macam model KakSeli saya ni ;p

*Zoom*
Benda ni sebenarnya icecream durian tapi digorang ala2 tempura. MABELES :D

Kendian menu utama tak sempat nak snap sbb lapa sgt. MUAHAHAHA. Okey tu je. Bye! ;))


Last but not least, kindly visit our blogshop HERE!

4 comments:

  1. tempting giler eskem durian tu..tp hubby x mkn durian..cane nk g nih..

    ReplyDelete
  2. OMG! harus ajak rizal makan kat sini ni. harus!

    ReplyDelete
  3. best ker ice room? selalu jgk dgr n bc citer pasal mkn kat sini...huhu ;p

    btw,salam ziarah n salam kenal2

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha