Thursday, June 2, 2011

Dah lama tak baking....

Maka haritu tercapai jugak impian nak makan kek coklat homemade. Ini adalah kali pertama aku buat kek coklat. Kek kukus je pon. Dulu masa mula2 kawen ada cuba buat tp failed! But this one, totally awesome!! (Husband cakap eh bukan I ;)) )


Sorry rupa tak semenggah sikit. Tapi tak apa sbb rasa dia memenuhi citarasa tekak kami laki bini. Sempat jugak bagi kat jiran tetangga sikit. Tak pasti lah bagi dorang sedap ke tidak. Huhu. OK lain kali boleh buat lagi. Ade sapa2 nak resepi ke? Cewah perasan diva jap ;)) Baru 1st time buat dah nak bg resepi bagaii. Ko tak layak lah ciare. Next time buat kek versi mabeles baru bleh bg resepi eh ;;)

p/s: Terasa nak buat epal goreng bercoklat dan icecream vanilla. yummyyyy!!!

Last but not least, kindly visit our blogshop HERE!

3 comments:

  1. dah lame ciare tak masak masak kan.. :)

    ReplyDelete
  2. sedapnya
    er cmner epal goreng bercoklat tu..buat ar dan tempek resepi skali..cm bez je

    ReplyDelete
  3. dah siap call kitaorg dtg
    hehehehehe

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha