Tuesday, June 7, 2011

Di majlis kenduri kawen duapupu I :)

Eh tetiba ber-I-I pulak tajuk entry ni ;))

Alkisahnya weekend lepas balik kampung. Ada kenduri yang perlu dihadiri dan ada kenduri sendiri pulak kat kampung untuk Khair Rayyan. Sah sah la wajib kena balek kan? Nak kena cantas dengan aunty2 I kalo tak balek??? ;)) Eventhou Mak ade kat Kedah sebab nak teman akak aku berpantang, tapi kami adek beradek yg lain wajib kena join. Hmm, ikatan weols dgn makcik2 mmg sangat akrab. Dah macam mak sendiri. Tapi bila aku cakap aku berpantang kat rumah Mak Ngah aku aritu, ramai pulak pelik dan tanya soalan bertubi2 as if tak percaya whatheheck aku pantang kat umah orang kan? Umah sendiri takdo? Haa gitu lak kekdahnya. AAK?? ;))



Sabtu ade majlis kawen di rumah sedara. Duapupu saya yg bernama Gee Maad di laman web sosial pesbuk ;;) Duapupu means, makpak kami yang sepupu. So kami ni anak2 jadi duapupu. Ke rama rama? Atau kupu kupu? Oh gambar di atas adalah gambar anak saudara saya. Alahh comei comeinya... Sebijik macam muka mak dia masa kecik ^__^

From left: bro-in-law, my cousin, my sis and her daughter, opah ndak yg sedang mendukung Khair Rayyan, dan my darling husband hihi


Pengantin yg lalu di bawah pedang. Riso aku pedang tu tertikam kat sapa2. Naya! ;))

Adehhh nape aku gomok???
Hamper tak muat pakai baju tersebut Mujur benang tak tertetas masa aku pakai Huuuu...



Kek pengantin. Simple tp cantek kan ;;)

Ari ahad ada wedding my besties kat kampung belah Arwah Apak... Sorry Dear Farihah sebab tak dapat datang to your wedding. Sebab Ahad tu ade majlis doa selamat/kesyukuran untuk Khair Rayyan. Kul 4-5 baru setel2 semua2. Takkan nak lari macam tu je kan? Hmm..serba salah btol bila ada clash event ni. Mak tak soka :-S

Last but not least, kindly visit our blogshop HERE!

2 comments:

  1. ciare, x gemuk la.. comel jer zana tgk.. chubby yg sedap2 gitu.. hihihi..

    ReplyDelete
  2. ciare..nape muka ko tembuumm mcm muka aku dah jadinya.hahaha

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha