Wednesday, June 29, 2011

♥ Merangkak ♥

Khair Rayyan sudah mula berusaha nak merangkak masa berumur 7 bulan tepat. Namun seminggu kemudian (masa rancangan Maharaja Lawak finale) dia sudah berjaya merangkak sebanyak 2-3 rangkak. Heeee suke suke!! Malas la nak canang 1 dunia anak dah pandai merangkak kan. Padahal aku dah canang sana sini. Call Emak, call MIL.. Gtau berita baik ni ;;)


Ganbatte~!!!

Suke sangat merangkak pastu stop and angkat tangan sebelah. Konon terror lah tu ;)

Dan perkembangan terbaru, dia dah pandai duduk sendiri, namun tak berapa stabil lagi. Kadang2 gedebukk tergolek ;))


Last but not least, kindly visit our blogshop HERE!

14 comments:

  1. wah bestnyer..auni bru duk tonggek2 lg :)

    ReplyDelete
  2. wah, cayalah rayyan..kepada mama selamat mengejar rayan yang dah makin aktif ni...huhu

    ReplyDelete
  3. wahhh....rayyan da merangkak...adrian gak x merangkak...dok menonggek je pastu duduk balik...last² dia menyulur ke dpn je la...cpt ckit smpai...hahaha!!

    ReplyDelete
  4. wwaahhh pantas perkembangan rayyan ni
    senang la keje mama
    lepas ni main kejar2

    cha dulu 8 bulan kot baru bleh merangkak.. mula2 slow, lama2 dah tak terkejar (:

    ReplyDelete
  5. Wah pantas, zharif br angkat kaki nk merangkak ke depan gedebuk muka atas lantai, hasilnyer sharian xbrani nk merangkak,ari nih aktif balik dah,hehehehe.....

    ReplyDelete
  6. wahh...good2...bese bdak merangkak umo bape ek?

    ReplyDelete
  7. good boy!! perkembangan yg positif pd usia 7 bulan.. wah, siap angkat tgn sebelah.. betul2 nak tunjuk macho tu..

    ReplyDelete
  8. mcm iman jgk..hikhik..nanti rambut rayyan akan cantek sbb dah x tido sgt..

    ReplyDelete
  9. 7 bulan boleh merangkak eh..
    tak sabar nak tunggu anak sdare sy merangkak..
    die baru 6 bulan..

    ReplyDelete
  10. -N-

    Alamak xtau pulak umo bape sbnrnya baby bleh mula merangkak. tp bese baby girl cpt sbb badan ringan :)

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha