Friday, June 10, 2011

Nasi Daging, BTS

Assalamualaikummmm ;;)

Uols semua sudah lunch ka belom nih? Haaa, meh meh. Arini I tolong jadi agent jalan2 cari makan. Hihi. Sape yang rasa dia berdekatan dengan Bandar Tasik Selatan, bleh mencuba ini menu. Love it!!


Nama kedai tak pasti sbb dia bukak kat tepi jalan je tau. Yang penting, dia satu je yang jual Nasi Daging kat sini. Daging itik pon ade taw. Curlasss ;))



Nasi daging tu dagingnya di bakar kot. Sbb macam ada kesan2 bako. Tapi tak liat!! Haa. Pastu ada sambal cili, sambal air asam jawa, sup... Nasi pon ok la. Ada rasa2 sedap jugak... Gambo atas skali tu tapai pulut ya. My peberet jugak. Tapi eonnie marah I makan sbb I baru lepas bersalen. Motip?? I da dekat 7 bulan bersalen tau ;))


Dari kiri, Gadis X, eonnie, saya-yang-gemok-menyampah-sungguhla-sebab-jadi-paling-gemok-dalam-gamba.



Haaa tgk camne rope kedai ni. Memang btol2 tepi jalan bawah pokok. Huhu.

Gadis-yang-suka-tuju-lagu ;))

So apa lagi? Ayuh makan kat sini ;;)


Last but not least, kindly visit our blogshop HERE!

4 comments:

  1. kat mane ne ciare?..kat area sup meletop ke?..

    ReplyDelete
  2. oooo..btl la yg sy nmpk 2 3 tu ciare..site area BTS ek..

    ReplyDelete
  3. ha depan sket sup meletop. kat simpang yang ade jual jambu tu hehe

    nadi ayam pon sedap. ayam die di panggang.

    ReplyDelete
  4. dah lama duk BTS, tapi x tau plak psl nasik ni...hehe...nanti la cuba...

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha