Thursday, June 9, 2011

A piece of mind..



So, who with me? Anda setuju tak dengan kata2 saya? ;;)


Dulu, saya pernah diasak pelbagai soalan kenapa? bagaimana? macam mana? apa? dan macam2 lagi ketika membuat keputusan paling penting dalam hidup saya. Lalu terfikir, jika saya tidak memilih apa yang saya telah pilih, agaknya bagaimana kehidupan saya sekarang? Saya tak mahu membayangkan, kerana saya cukup BAHAGIA & BERSYUKUR dengan apa yang saya ada sekarang. Saya yakin Allah sentiasa bantu saya untuk buat keputusan. Kerana jalan yang lagi satu, mungkin tidak menjanjikan kebahagiaan untuk saya. Thank you Allah, for this life, for this love, for this breath. Alhamdulillah.



Last but not least, kindly visit our blogshop HERE!
 

1 comment:

  1. ye.. segala apa keputusan yang kita amik ada hikmahnya
    mungkin org sekeliling tak sepenuhnya setuju dengan apa yang kita buat
    tapi kita tau
    kita sanggup amik risiko
    dan.. we had the result

    *kadang2 kena hati kering je buat keputusan

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha