Thursday, June 16, 2011

Rayyan is 7 months :)

16/6/2011
----------


Assalamualaikum ;;)

Maka genap lah TUJUH PURNAMA anak mama arini. Selamat ulangbulanketujuh Muhammad Khair Rayyan. Dalam hati mama (hati papa jugak, for sure), U ARE THE MOST ADORABLE BABY dalam hidup kami. Dalam apa keadaan sekali pon. . . . Walopon ada masanya Khair Rayyan buat mama n papa bergilir2 berjaga malam especially masa demam. Sebab masa demam selalunya anak mama nak perhatian lebih. Walopon kadang2 mama n papa terpaksa masuk kerja lambat sebab masa nak keluar rumah, anak mama beyak pulak. So kena la basuh dulu. Papa la slalu punch kad merah. Mujur mama tak ada system punch kad ni ;)) Walopon kekadang mama tak sempat nak mandi, nak makan especially pada hari Sabtu sebab papa keje. Kita berdua je kat umah. Tapi mama suka je ;)) Kami menghargai tiap saat kita bersama2. Dalam apa situasi pon, kami berusaha untuk memberi yang terbaik untuk Khair Rayyan. Tapi hep! Mama garang tau. Mama kadang2 bukan nak marah Khair Rayyan. Tapi bila Khair Rayyan buat mama sakit sebab tarik rambut mama T____T atau gigit mama masa menyusu T____T mama otomatik menjerit. Lalu Khair Rayyan menangis. Sian anak mama. I'm sorry my dear darling baby. I LOVE YOU. PAPA LOVES U TOO. . .








Last but not least, kindly visit our blogshop HERE!

7 comments:

  1. sekejap jer dah 7 bulan.. semoga rayyan terus membesar dgn sihat & bijak!!

    ReplyDelete
  2. rayyan pun suka tarik rambut gak ey??sama laa ngan rafique..tangan tu ada je keje dia nak buat walaupun sambil bf..hihihi

    ReplyDelete
  3. dah 7bulan dah mark rayyan nih (aku kasik nama baru jgn marah...)tp xpernah lagi aku jumpa korang anak beranak.padahal nk kata aku duk oversea ke mmg x.keji aku

    ReplyDelete
  4. Happy 7th month rayyan dearest..

    ReplyDelete
  5. comelnye rayyan ni! arghhh

    ciare, adakah aku juga kene bersedia dgn tarikan rambut dan gigitan? oh noo!! aku paling x bole klu rambut kene tarik!! nanges aku nanti uwaaa

    ReplyDelete
  6. so sweet sgt ur son. anak saya pn nama rayyan jugak, baru masuk 5 bulan. suka jugak tarik2 rambut masa bf.

    ReplyDelete
  7. biasa-biasakanlah rayyan mendengar jeritan mama kamu tu...tulah trademark dia...nnti dah besar nnto aku aku rasa rayyan akan pakai headphone kat telinga dia setiap masa sebab mama dia akan menjerit "Rayyyyyannn, kenapa sepahkan mainan ni?". "Rayyannnnnnn...bla..bla...bla". heheh

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha